הצלחת פסטיבל היין בשנה שעברה פתחה את התיאבון, אז בעירייה הוחלט שהשנה יימשך הפסטיבל בפארק יד לבנים יומיים - רביעי וחמישי, 14-15 במאי בין 19:30 ל-23:00. את הפסטיבל תפיק העירייה והוא יפנה גם למביני עניין וגם לקהל הרחב, עם חגיגה של יינות, טעמים, אוכל והופעות חיות. 

בעירייה מציינים, כי באי הפסטיבל שירכשו כרטיסים במחיר הכרות של 20 שקל בלבד, ייהנו ממבחר דוכני יין של עשרות יקבים, דוכני מזון, פוד-טראקים ומוזיקה. כל אורח ואורחת יקבלו עם כניסתם לפסטיבל גביע יין וייהנו משלל טעימות חופשיות של היקבים המציגים במקום. רכישתם הכרטיסים תתבצע באתר העירייה. הכניסה מגיל 18 ומעלה. 

בשיאו של הערב הראשון יופיע תמיר גרינברג ובשיאו של הערב השני תופיע מרינה מקסימיליאן בלומין. בשני הערבים תופיע בתחילת הערב להקת לייק קווין, במופע מחווה לשירי הלהקה האגדית.

ראש העירייה רמי גרינברג: "לאור הצלחת פסטיבל היין בשנה שעברה, החלטנו להאריך את הפסטיבל ולקיימו במשך יומיים. פתח תקווה הפכה למעצמה של אירועי תרבות, ספורט ופנאי, והיא מקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים. בשנים האחרונות קידמנו הקמת מוסדות תרבות בשכונות, פתחנו שלוחה של בית הספר למוזיקה רימון, את תיאטרון הדופן, מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד. אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא וליהנות, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות מערב נעים ואיכותי".