החזרה של הפועל פתח תקווה לליגת העל לאחר שמונה עונות בליגה הלאומית, גורמת לאוהדים הכחולים לפתוח את הכיס ובגדול. ביום ראשון, עשרה ימים בלבד מסיום העונה, שברו אוהדי הפועל פתח תקווה את שיא הגיוסים בכל הזמנים, כאשר גייסו עד כה סכום של כ-2.3 מיליון שקל לתקציב הקבוצה בעונה הבאה. מדובר בסכום שיא עבור עמותת הכחולה. השיא הקודם, שנשבר בעונה שעברה, עמד על 2.1 מיליון שקל.

במועדון הציבו יעד ראשוני לגיוס של שלושה מיליון שקלים, אך בהפועל פתח תקווה מאמינים כי יוכלו העונה לגייס עד לתחילת העונה ארבעה מיליון שקלים. חלק משמעותי מגיוס הכספים של האוהדים בקיץ הזה הגיע בעקבות הצטרפות למסלול "יציע הכסף" בעמותת הכחולה, בעלות של 2,000 שקל. לפיכך, המקומות ביציע הכסף למשחקי הקבוצה בעונה הבאה נגמרו, לאחר ש-700 מנויים נרכשו ליציע זה. בימים הקרובים יאפשר המועדון לאוהדים לוותר על מקומם ביציע הכסף לטובת היציע המזרחי, אליו יעברו אוהדי הפועל פתח תקווה בעונה הבאה, על מנת לאפשר לאוהדים נוספים לרכוש מנוי ליציע הכסף.

לקראת העונה הבאה, הצטרפו עד כה לעמותת הכחולה 967 חברים. במועדון צופים, כי לפחות 1,500 חברים יצטרפו בסופו של דבר ויבססו את מעמדה של הפועל פתח תקווה כקבוצת האוהדים הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי. על מנת לעודד את האוהדים להצטרף לעמותה עוד לפני פתיחת העונה, יעניקו במועדון מארז מתנה מיוחד לכל חבר שיצטרף לעמותה עד ה-10 ביוני.

בנוגע להכנות בעונה הבאה, נראה שהמאמן עופר טסלפפה צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים לעונה נוספת, יחד עם ראש מערך הסקאוטינג ופיתוח השחקנים במועדון אוהד אפרת. כמו כן, מתן גושה, רן ואתורי, עידן ורד, רז שטיין ובר נאווי כבר מחזיקים בחוזה לעונה נוספת.