ראש העירייה רמי גרינברג, שנהנה מתמיכה רחבה, השיק את קמפיין הבחירות לקדנציה הבאה שלו בתפקיד תחת הסיסמה "עשייה מנצחת". ביום שני הודיע גרינברג על ריצה לקדנציה נוספת בתפקיד, בכנס שנערך מול יותר מאלף תומכים במטה הבחירות שלו ברחוב בר-כוכבא 72 בעיר. מאות תומכים אחרים נאלצו להישאר מחוץ לאולם, שהיה מלא עד אפס מקום. 

"עשינו המון בכל תחומי החיים הרלוונטיים לתושבים – חינוך, תחבורה, תברואה, חזות העיר, ביטחון אישי, התחדשות עירונית, ספורט, נוער גמלאים, איכות הסביבה ותרבות – אבל העבודה שלנו רק מתחילה", אמר גרינברג בכנס. "כדי להגשים את כל התוכניות שלי לעיר, אזדקק לכמה שיותר מנדטים לסיעת התחדשות במועצה, וזו תהיה אחת המשימות החשובות שלנו בקמפיין'".

לקראת פתיחת האירוע, נוצר במקום דוחק, והמארגנים נאלצו להותיר מאות תומכים מחוץ לאולם. "ידענו שיבואו הרבה תושבים, אבל לא נערכנו למספר גדול כל כך", אמר גורם במטה הבחירות של גרינברג. "אנו מתנצלים בפני אלה שלא הצליחו להיכנס לאולם, ומודים מקרב לב לכל אחת ואחד שהגיעו". 

במהלך הערב, חשף גרינברג את הסיסמה שתלווה את הקמפיין שלו: "גרינברג – עשייה מנצחת". לדבריו, "פתח תקווה נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות, ובשנים האחרונות העיר עשתה קפיצת מדרגה של ממש. זה בא לידי ביטוי במדדים השונים, שבהם זינקנו מהתחתית לצמרת הארצית, אבל זה מתבטא בעיקר בהרגשת התושבים, וזה הדבר החשוב ביותר.

"כל מי שמכיר אותי יודע, שעבורי ראשות העירייה זו הקרבה אינסופית למען העיר והתושבים. אני חי את העיר 7/24, ונותן את כל כולי לקידום העיר ושדרוג איכות חיי התושבים בכל התחומים. בכוונתי להמשיך בעוצמות גבוהות עוד יותר בחמש השנים הבאות, לפתח את העיר, לשמור על ההישגים הרבים שהשגנו ולהביא אותה לפסגות חדשות. אני אוהב את פתח תקווה ואת תושביה היקרים, מכיר בה כל סמטה, וחושב שהוכחתי בקדנציה החולפת כי העשייה הציבורית זורמת בעורקיי".