טל הפטר רחמים תחליף את ד"ר מיכל אונגר שפרשה לגמלאות בתפקיד מנהלת אגף גני הילדים בפתח תקווה. הפטר רחמים כיהנה בשלוש השנים האחרונות כסגנית מנהלת בית חינוך שיא בראש העין, שם זכתה להערכה רבה, לאחר שהקימה תשתית ארגונית ופדגוגית חדשנית.

הפטר רחמים, תושבת פתח תקווה ואם לשלושה גברה במכרז על מספר לא מבוטל של מועמדים. היא בעלת תואר שני בחוג למנהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בהוראה וחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. במשך כעשור לימדה וחינכה בבית הספר נעמי שמר בעיר, ובארבע השנים האחרונות לעבודתה בבית הספר שימשה כסגנית מנהלת. לאחר מכן עברה לבית חינוך שיא בראש העין, משם היא חוזרת אלינו לסגירת מעגל, כמנהלת אגף גני הילדים. 

עם היבחרה, ציינה הפטר רחמים כי היא נרגשת לקראת התפקיד החדש והמאתגר. "אחרי 14 שנים במערכת החינוך, בהן חינכתי לערכים ולהישגים אקדמיים, ליוויתי ילדים והורים בסוגיות שונות  והובלתי צוותים חינוכיים לפיתוח תוכניות לימוד דיפרנציאליות, המעניקות אפשרות לצמיחה והתפתחות אישית - נפלה בחלקי זכות גדולה להמשיך את העשייה לטובת תושבי פתח תקווה והילדים בפרט, ולמנף אותה, בשותפות מלאה עם הצוותים החינוכיים. יחד נאפשר סביבה בטוחה, רלוונטית, חדשנית, מותאמת ומצמיחה, אליה יחפצו להגיע בכל בוקר בשמחה ובחיוך", אמרה. 

ראש העירייה רמי גרינברג: "אני מאחל לטל הצלחה רבה בתפקיד המאתגר. פתח תקווה היא עיר בצמיחה, וחינוך ילדי וילדות העיר הוא נושא מרכזי, העומד לנגד עינינו לאורך כל השנה. נמשיך לפתח את גני הילדים, לצקת תכנים חדשים וחדשניים ולקדם את העולם הפדגוגי והערכי בגנים. אני מודה לד"ר אונגר הפורשת בימים אלה לגמלאות, על שנים של עבודה מסורה ומקצועית ועל קידום התשתית האיכותית של גני הילדים בעיר. בימים אלה נמצאות השתיים בחפיפה מקצועית, עד לסיום תפקידה של ד"ר אונגר ב-1 בספטמבר". גרינברג הוסיף, כי "לאחרונה מונתה מנהלת מחלקה חדשה לאגף לחינוך מיוחד, שתתמקד בטיפול בכוח האדם, כדי לחזק את המענה לגנים ולאפשר למידה איכותית, רציפה ותקינה בכל גני הילדים, לרבות גני החינוך המיוחד". 

בתוך כך, שתי מנהלות חדשות לבתי ספר יסודיים בעיר הצטרפו למערכת העירונית, האחת היא שירה גייר, שתנהל את בית הספר הס, במקומה של מסדה נחמד שפרשה לגמלאות, והשנייה היא הדר טוביס, שתנהל את בית הספר שמעוני במקומה של מלכי רבינוביץ', שפרשה גם היא לגמלאות.

גייר, בעלת תואר ראשון בתיאטרון ואומנויות ותואר שני במנהל ובמנהיגות בחינוך, מלמדת מזה כעשר שנים בבתי ספר יסודיים כמחנכת, רכזת פדגוגית ומורה, בדגש על הוראה רב-תחומית ולמידה מבוססת פרויקטים יצירתיים. עם בחירתה לתפקיד, אמרה גייר: "אני נרגשת להצטרף ולהוביל את בית הספר הס, ולשלב את אהבתי למוזיקה עם תשוקתי להוראה חדשנית ופורצת דרך. אני מאמינה שבית הספר הוא מקום אליו מגיעים בחיוך ויוצאים עם שיר בלב, חממה המטפחת את כל באיה ועוזרת לאתר את החוזקות והייחודיות של כל אחד ואחת. אני מצפה לעבודה המשותפת עם הצוות ומחכה להכיר את הקהילה ולעבוד יחדיו בהרמוניה". 

טוביס, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני במנהל וארגון החינוך, הייתה מורה, מחנכת ורכזת תקשוב בבית הספר דוד ילין בתל אביב ובגופים פרטיים, והובילה במהלך השנים פרויקטים לקידום פדגוגיה חדשנית, תוך שימוש בכלים מתוקשבים לשיפור והעשרת ההוראה. עם בחירתה לתפקיד אמרה טוביס: "אני מאמינה שלהיות אשת חינוך זוהי העבודה המשמעותית, המורכבת והחשובה ביותר שאדם יכול לבחור. אני נרגשת לקראת התפקיד ומצפה להכיר את התלמידים, הצוות והקהילה". 

ראש העירייה  רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות ואמר כי "מערכת החינוך בעיר היא מהטובות והמתקדמות שיש, ואנו ממשיכים לטפח את צוותי החינוך וההוראה ולקדם בעיר חינוך טכנולוגי, חדשני ויצירתי. אני מאחל הצלחה רבה למנהלות החדשות ומודה מקרב לב למנהלות הוותיקות שפורשות לגמלאות לאחר שנים של עשייה פורייה".