פרסום ראשון: דרמת מתח התחוללה אמש בקמפוס רבין, ביה"ח בילינסון, בשעה שאדם שנכנס אחוז טירוף לחדר המיון, חיפש אחר אדם אחר ומשלא איתר אותו השתולל אל מול מזכירה במיון, איים שיירצח וכשזו הזעיקה את האבטחה הוא נמלט לעבר חדר מספר 5, שם השליך סכין והחל לנוס החוצה מהמיון. מאבטחים שדלקו בעקבותיו הצליחו לעכב אותו עד להגעתם של השוטרים, פרק זמן ארוך שנמשך למעלה מ-15 דקות, במהלכן שררה דרמה בחדר המיון. הסכין נמצאה זרוקה על הרצפה והיא נאספה על ידי המשטרה.

כאמור, אמש סמוך לשעה 17:00 הגיע אדם מלווה באחר, ונכנס אל תוך בית החולים כשהוא חמוש בסכין מטבח. החשוד הצליח להערים על המאבטחים ולהיכנס עם נשק קר בשעה שנכנס בתוך רכב ובאמתלה שמובילים אותו אל המיון. הוא נכנס אל תוך חדר המיון, ניגש הישר לאגף א', חיפש אחר מי שהיה אמור להיות מטופל בבית החולים, ככל הנראה על מנת "לסגור איתו חשבון", כך לפי גורמים בבית החולים. משלא איתר את היעד שלו לפגיעה, ניגש החשוד לעבר המזכירה ששמה זאר, פתח לעברה בצעקות שהוא רוצה לרצוח, כל זאת כשהוא נראה כמי שאיבד שליטה. המזכירה המבוהלת הזעיקה את המאבטחים ומשהחשוד הבין כי כוחות האבטחה בדרכם למיון הוא מיהר אל חדר מספר חמש, השליך דבר מה ויצא החוצה בריצה אחוז אמוק.

המזכירה שפעלה ללא דופי צעקה "הוא זרק משהו בחדר, תצאו מפה", מה שגרם לבהלה ולפינוי חדר המיון על כל יושביו, מחשש שהחשוד השליך במקום פצצה. הגבר שהגיע בחזות של אדם דתי עורר כאמור מהומה בחדר המיון ומאבטחים שהגיעו בבהילות למקום הצליחו לעכב אותו. הם נכנסו אל חדר מספר חמש, שם לטענתה של המזכירה השליך החשוד דבר מה, ובחיפוש קצר אכן איתרו סכין מטבח גדולה שאתה הגיע לבית החולים במטרה לבצע את זממו. 

כוחות משטרה שהוזעקו למקום הגיעו לזירה בחלוף כ-15 דקות, שהיוו כמו נצח עבור החולים והעובדים בבית החולים, שחששו מהתפתחותה של הדרמה בחדר המיון. בסופו של דבר נעצר החשוד ונלקח לחקירה שנמצאת כעת בראשיתה.

גורמים בבית החולים סיפרו למעריב: "זה היה מלחיץ מאוד, הוא הצליח להיכנס לבית החולים עם הסכין כיוון שהגיע ברכב וביקש אישור שיורידו אותו ליד המיון. זה נהוג, כמו שעושים עם חולים וקשישים. האירוע נמצא בחקירה ובדיקה של בית החולים". 

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה עצרה אתמול חשוד שהצליח לחדור אל המרכז הרפואי ולעקוף את האבטחה במקום כשברשותו סכין. נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין".