חבר הכנסת אוריאל בוסו, מי שכיהן בראשית הקדנציה הנוכחית כממלא מקום ראש עיריית פתח תקווה, יתמודד על ראשות עיריית בני ברק מטעם סיעת ש"ס, ובשבועות הקרובים יעזוב את העיר ויעקור עם משפחתו לעיר השכנה. על פי הנדרש בחוק, על בוסו להעביר את מרכז חייו לבני ברק עד 40 יום לפני הבחירות, והוא מתכוון לעמוד בדרישה זו. 

בוסו קיבל את ההחלטה, שהתקבלה על ידי יו"ר הסיעה ח"כ אריה דרעי ומועצת חכמי התורה של ש"ס, שהגיעו למסקנה כי זו ההזדמנות לכבוש את ראשות העיר בני ברק אחרי 20 שנות שלטונן לסירוגין של דגל התורה ואגודת ישראל, במסגרת הסכם שנחתם ביניהן, כשבכל קדנציה מכהן נציג מטעם אחת הסיעות, כך במשך ארבע הקדנציות האחרונות. 

בש"ס ניסו להשתלב בהסכם, אולם משפנייתם נדחתה ולאחר שערכו בחודשים האחרונים מספר סקרים ובדיקות, נקבע כי המפלגה תשקיע משאבים רבים ותציג מועמד ראוי לבחירות על ראשות העירייה. בש"ס ירדו לפרטי פרטים ובדקו מבין רשימת שמות, למי מהמועמדים יש את הסיכוי לצלוח את הבחירות בבני ברק, ובסופו של דבר התקבלה ההחלטה, לפיה ח"כ בוסו הוא המתאים ביותר נכון להיום, נוכח אישיותו הצנועה והיותו מחבר בין קהילות הספרדים, הליטאים, החסידים ומצביעי הליכוד, כפי שעשה בשעתו בפתח תקווה.

בש"ס זיהו את הבחירות הקרובות כטיימינג המתאים ביותר לזכות בבחירות, נוכח העובדה שעל פי ההסכם בין דגל התורה לאגודה, מי שאמור לכהן בבחירות הקרובות הוא נציג חסידות גור חנוך זייברט, שכבר כיהן כראש העירייה בקדנציה הקודמת וצבר לו מתנגדים רבים. מבחינת ח"כ בוסו, מדובר לכאורה בקידום משמעותי, שכן עבור המגזר החרדי, שליטה בעיר המוגדרת כחרדית מהווה הישג חסר תקדים, העולה על כהונה כחבר כנסת או אפילו שר בממשלה.

כיום מכהן בראשות העירייה אברהם רובינשטיין מדגל התורה, שיפרוש בתום הקדנציה, ועל פי ההסכם, אמור היה לפנות את מקומו לנציג אגודת ישראל זייברט, שייאלץ להתמודד הפעם מול שחקן חדש בזירה הפוליטית המקומית - סיעת ש"ס והעומד בראשה בוסו. בשבוע הבא תצא המפלגה לקמפיין, וח"כ בוסו יוצג באופן רשמי כמועמד סיעת ש"ס לראשות עיריית בני ברק.

בוסו הצטרף לפוליטיק בשנת 2006 ונחת לפני כ-17 שנה בביצה המקומית בפתח תקווה, היישר לתפקיד מ"מ ראש העירייה, שבו אחז במשך שלוש קדנציות, במהלכן רכש ניסיון רב בתחומים מגוונים. בשנתיים האחרונות הוא מכהן כאמור כחבר כנסת. "ראשות עיריית בני ברק זו בהחלט אמירה, ואם שולחים אותי למשימה ומאמינים בי, אני לוקח את המשימה בשתי ידיים", ציין ח"כ בוסו.