חמישה נערים חמושים במקלות ואבנים פרצו ביום שבת אחר הצהריים לסניף של תנועת בני עקיבא בשכונת עמישב-הדר גנים, בזמן שבמקום התקיימה פעילות של בני נוער ותפילת מנחה. הם החלו לחבוט בחלונות ובדלתות, יידו אבנים מגג סמוך לעבר חניכי התנועה, הסבו נזקי ואנדליזים, היכו חניכים ומדריכים ואיימו על הנוכחים שיפגעו בהם. 

אחרי מספר ביקורים דומים בעבר , שאחריהם החליטו בתנועת בני עקיבא להבליג, הוחלט הפעם בתום פגישת זום, בה נטלו חלק הורי החניכים שהוכו, ראש העירייה רמי גרינברג, מנהלת אגף הנוער אורטל שוקרון, אחראית תנועות הנוער בעיר נועה אברהם ומנהל אשכול הדר גנים אלישיב עמיצור - הבטיח ראש העירייה לפעול בכל האמצעים והמשאבים הדרושים למיגור התופעה, והנחה את מנהלת אגף הנוער לפעול עם כל הגורמים ברשות וכן לתגבר את סיורי האבטחה באזור.

עם תום פגישת הזום, הגישו הורי החניכים והמדריכים שהוכו תלונות במשטרה כנגד התוקפים, תוך שהם מצרפים תמונות וסרטוני וידאו כדי לאשש את טענותיהם. יצוין, כי האירועים האלימים חוזרים על עצמם מדי כמה שבועות. הפעם, מבחינת ההורים, כלו כל הקצים. "הם הגיעו חמושים במקלות ואבנים, כאילו הם יוצאים למלחמה, והתחילו להכות בדלתות ובחלונות במטרה להסב נזקים. אחר כך יצאו לחצר, התחילו להכות נערים ויידו אבנים מגג בניין סמוך, תוך סיכון חיי החניכים. כשנודע לנו על מה שהם חוו בסניף, החלטנו שלא לשתוק יותר. אנחנו שולחים את הילדים לפעילות נוער ולא לשדה קרב", אומר בכעס שלום שטימלר, נציג הנהגת הורי הסניף ואבא למדריך שהוכה במקום.

בעקבות האירוע, ציין נציג הורי החניכים סניף שלום מועלם, כי כבר בימי הפעילות הקרובים ילוו ההורים את הפעילות בסניף.