עובד מוסך בפתח תקווה דקר היום (חמישי) את חברו לעבודה בן ה-30 ופצע אותו באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון כשמצבו לא יציב. במקביל, כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע במהלכה נעצר חשוד, תושב ירדני בעל אישורי עבודה שעבד במקום. הרקע והנסיבות בבדיקה, כולל חשד לפיגוע.

 אלי ימין, בעל המוסך ואביו של הפצוע: "הדוקר עובד אצלי ברישיון עם אישורים. אתמול הוא התחיל לדבר כל מיני אמירות לא מובנות, חשבתי שהוא בלחץ, ניהלתי איתו שיחה להרגיע אותו. היום בבוקר יצאתי ברכב ובמוסך נשארו השותף שלי ובני, אחרי כמה דקות השותף מתקשר שאגיע מהר כי דקרו את הבן. הגעתי והתברר שהוא דקר את בני, הוא נטל סכין מהמטבח ודקר אותו במספר מקומות וצעק אללה אכבר". 

משה ימין, אחיו של אלי ודודו של הנדקר (צילום: אלון חכמון)
משה ימין, אחיו של אלי ודודו של הנדקר (צילום: אלון חכמון)

כאמור, כוחות משטרה מתחנת בפ"ת בפיקודה של סנ"צ רויטל קרקו וכן חוקרי השב"כ נמצאים בזירה. כשהוא ממרר בבכי אומר האח משה: "הייתי בהלם, הוא דקר אותו בחזה, בכתף ועוד דקירה. ישר חסמתי את פצע הדקירה בכתף", הוא אומר כשידיו מגואלות בדם. "זה עובד ברישיון, אני בהלם. הוא צעק אללה אכבר תוך כדי שהוא דקר את האחיין שלי". משה מוסר עדות בפני חוקרי השב"כ.

אזרחים שהיו עדים לתקרית טוענים שמיד אחרי האירוע הדוקר יצא מהמוסך וצעק אללה אכבר, שוטרים שהגיעו למקום שלפו אקדחים מול החשוד והוא צעק 'תירו בי', הם ירו בו באקדח טייזר ולקחו אותו לתחנה. עדה אחרת מספרת שהחשוד דפק על דלת אוטובוס כשכתם דם לראשו והנהג לא פתח לו.

פראמדיק מד"א עמית דקל וחובש בכיר מוחמד עויס סיפרו: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".