בתוך פחות משבועיים נרשם נס שני במרכז הרפואי רבין קמפוס בילינסון בפתח תקווה. אחרי שפלטת זכוכית ענקית נעתקה ממקומה, נפלה מהקומה השנייה והתנפצה על הכביש מול הכניסה לבית החולים ליולדות ונשים, אירע בשבת האחרונה מקרה חמור לא פחות וגם הפעם האיר המזל פנים לאנשי התחזוקה של בית החולים.

יולדת ששהתה בחדר 9 בקומה השנייה, נותרה דקות אחדות בהלם מוחלט לאחר שחלון גדול שמשקלו נאמד בעשרות ק"ג, נתלש מציריו ונחת אל המיטה שבה שכבה ורק בנס היא לא נפגעה ולא נגרם נזק. "זה היה מלחיץ מאד", מתאר גורם המעורה בפרטים. "לא ברור עם החולה ניסתה לפתוח את החלון או משהו דומה אבל מקרה כזה אסור שיתרחש בשום צורה ואופן. זה יכול היה להסתיים באסון כבד ועם מותה של יולדת או תינוק/ת ואז כל בית החולים היה עומד על הרגליים. משהו לא טוב מתרחש ואנשים מנסים לטאטא את הדברים מתחת לשטיח או להפחית מחומרתם וחבל מאד".

עובדת בבית החולים מציינת: "על המקרה הראשון אמרו שהכתבה הייתה מוגזמת ועכשיו מספרים סיפורים שזה בושה. צריך להקים ועדת בדיקה חיצונית כי חלילה אסון יהווה כתם חמור לבית החולים כולו. פעמיים זה כבר יותר מדי במקום שבו אלפי בני אדם , נשים, ילדים, מבוגרים ואנשי צוות. היולדת ככל הנראה רצתה לפתוח חלון והוא השתחרר ממקומו היישר אל המיטה , זה יכול היה להסתיים רע".

ל"מעריב" נודע כי מיד עם היוודע דבר המקרה הזעיקו אנשי הצוות איש אחזקה מביתו למרות שמדובר היה בשבת ובחג ראש השנה וזה דאג להזעיק את אנשי החברה שהתקינו את החלונות כדי לסלק את המפגע ולטפל בו.

מבילינסון נמסר: "במהלך סוף השבוע חלון באחד החדרים בבניין נשים יצא מציריו בזמן שהמיטה החשמלית שהייתה לצידו התרוממה והתנגשה בו. איש לא נפגע ולא נגרם כל נזק. בעקבות המקרה הוזמן באופן מיידי צוות של החברה שמייצרת את החלונות והם התקינו מנגנון נעילה שמונע הישנות מקרים דומים. בנוסף, נעשתה בדיקה מקיפה בכל החלונות בחדרי הממ"ד בבית החולים לנשים ובבית החולים הכללי ונמצא שהם תקינים".