בפעם השלישית בתוך תקופה של מספר שבועות ובשנייה תוך כשבוע: אירוע חמור התרחש הבוקר (רביעי) בבניין יולדות בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, כאשר חלון ענק נעתק פעם נוספת ממקומו ונחת על מיטה שבה ישבו יולדת ועוברה ורק בנס לא השניים לא נפגעו.

דרמה בביה"ח בילינסון: גבר נכנס לחדר המיון, איים לרצוח והשליך סכין | בלעדי

האירוע נשמר בחשאיות ללא דיווחים והודלף במהרה אל גורמים בהנהלת בית החולים ואל כותב שורות אלה, תוך הבעת דאגה וחשש שרצף האירועים החמורים יסתיימו בטרגדיה מביכה ובפגיעות בבני אדם.

כזכור לפני כשלושה שבועות נפלה פלטת זכוכית ענקית המשמשת כוויטרינה לבניין יולדות בבית החולים בלינסון והיא צנחה אל הכביש כשרק בנס איש לא עבר במקום.

תחילה טענו בבית החולים כי מדובר באירוע שהתרחש במהלך עבודות בינוי, אלא מבדיקה עלה כי השמשה נחתה שבועיים אחרי סיום העבודות ובמהלך ביקורת שקיים בודק חיצוני. למרבה המזל, השמשה נחתה בשטח החנייה הפנימית וכאמור איש לא נפגע.

אירוע נוסף התחולל בראש השנה האחרון שעה שחלון ענק בחדר יולדות נעתק ממקומו אחרי שחולה המאושפזת בקומה השנייה בבניין נשים ניסתה לפתוח את החלון ובנס היא לא נפגעה.

הפעם הפרטים עדיין חסויים אולם ידוע כי חלון דומה נתלש גם הוא ממקומו וזאת אחרי שבעקבות האירוע הקודם נטען על ידי בית החולים כי בוצעה נעילה הרמטית לכלל החלונות בבית החולים כדי למנוע הישנות מקרים.

מסתבר כי גם הפעם מדובר במחדל חמור שגם הוא הסתיים בנס באופן מפתיע: "פשוט לא ייאמן. לא נרשם דיווח במוקד התלונות אף אחד כמעט לא ידע שזה קרה הכל בשושו שזה מפחיד. בסוף מישהו ייהרג וכולם יצטרכו לתת את הדין. לא ייאמן מה שקורה פה".

מבית החולים בילינסון נמסר: "בעת ניקיון חדר שירותים באחת המחלקות בבניין נשים בבילינסון, עובדת משכה את ידית החלון לצורך אוורורו ואחד הצירים נשבר. למקום הוזמן צוות תחזוקה ובתוך כחצי שעה הצירים הוחלפו והחלון הוחזר למקומו כשהוא תקין. מנהל בית חולים בילינסון, ד"ר איתן וירטהיים, החליט על הקמת ועדת בדיקה שתבחן ביסודיות את רצף המקרים ותפעל למניעת הישנות מקרים נוספים".