ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג, שזכה בניצחון בפער היסטורי בבחירות אמש ונבחר לקדנציה נוספת, התראיין היום (רביעי) ל'מעריב', סיפר על התכניות לעתיד, על הפרויקטים הגדולים שנמצאים בקנה. בנוסף, סיפר על החקירה שמתנהלת נגדו בימים אלה.

"נזק אדיר": כך ראש העיר הנבחר בערד מתכוון לפתור את המאבק המפורסם | האזינו
עמית סגל מתנצל: "ניסוח לא מוצלח שלי. מחילה"

מה התוכנית המשמעותית הגדולה ביותר שאתה שם למטרה בתחילת הקדנציה?

"התחלנו להפעיל את הקידום של כל הנושא של פארק הירקון-פתח תקווה, מדובר בשטח של 10 אלף דונם. התחלנו לעבוד על קו רכבת קלה. כל מה שקשור לתחבורת אופניים, יש המון פרויקטים שאנו מגלגלים". 

תהיה לעיר אוניברסיטה משלה?

"כבר הקצנו את השטח שמיועד שנים לאוניברסיטה. בנוסף, יש חידוש שאוניברסיטת תל אביב רוצה לפתוח כאן פקולטה לרפואה, זה משהו שנבדק. אנחנו גם מעוניינים להתחיל לבנות את העיר החדשה - שכונת נוף ירקון על בסיס מחנה סירקין לשעבר שמדובר בסדר גודל של גבעתיים".

מה לגבי החשש מפני איחוד פתח תקווה עם העיר אלעד?

"אין חשש כזה, כל מי שחי פה יודע שכל פעם שרצו לאחד שתי מועצות לא הצליחו אז בטח שלא שתי ערים ענקיות. בחיים זה לא יקרה, זה גם לא מעניין אף אחד. מדובר בקמפיין השמצה לא רלוונטי שאף פעם לא עלה על סדר היום".

יש לך ייצוג נכבד של נשים בסיעה, מדובר באמירה מסוימת?

"אנחנו מעריכים מאוד את היכולות של הנשים האלה, אנחנו מאמינים ביכולות שלהן שהן יכולות להביא משהו אחר ושונה לשולחן".

אתה עומד במרכז של חקירה שאמורה להסתיים, זה מפריע לך בעבודה?

לא מפריע ולא מעסיק ואני מאמין שהכל יהיה בסדר. הציבור בסוף יודע להעריך עבודה קשה כאשר אנשים מקריבים את כל חייהם למען העבודה כולה. הציבור רואה את זה והוא יודע להעריך. בעזרת השם אתמודד גם בקדנציה הבאה".