רוי ורטהיימר, בן 10 וחצי, שהגיע לשחק עם חבריו בגינת משחקים בשכונת שעריה בעיר, הותקף נמרצות על ידי קטינים בני 13-12, ורק בזכות תושייתו הצליח להשתחרר מחניקה שכמעט גרמה לו לאבד את הכרתו. כך טוענת אמו ענת. בעקבות האירוע, עיכבה המשטרה לחקירה שני נערים בני 13-12, שנחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם נמשכת.
האירוע התרחש ביום רביעי שעבר בגן השעשועים החדש שליד בית הספר אורנים בעיר, בשעה שרוי ורטהיימר הגיע למקום יחד עם חבריו - שלוש בנות ובן. “רוי הלך לגן השעשועים עם חברים, כשלמקום נכנסו ארבעה נערים, תלמידי חטיבת הביניים. הם הורו לרוי ולחבריו לעזוב את הגן, אבל הם לא פינו את המקום, כי היו באמצע משחק. 
“בתגובה, הם תקפו את רוי וחבריו. אחד מהם זינק על רוי, משך אותו בשיערו והחל לתת לו אגרופים בפנים. הנערים האחרים עזרו לו, חבטו ובעטו בו. לדברי אחת הבנות שהיו עם רוי, הם חנקו אותו עד שהתקשה לנשום. הוא ניסה בכל כוחו להשתחרר, עד שלבסוף הצליח לחמוק מידיהם. בתגובה הבהירו לו הנערים כי הם יהפכו אותו ל’כוכב טיקטוק’, לאחר שתיעדו את המעשה במצלמות הטלפונים הניידים שלהם”.
רוי הגיע הביתה, וכשנשאל על ידי אמו מה קרה שחזר כל כך מהר, הוא השיב שכולם הלכו הביתה - והסתגר בחדרו. רק כשחברה מהכיתה התקשרה, הבינה אמו שדבר מה התרחש. “הבחנתי בסימני שריטות וחבלות על הגוף. שאלתי מה קרה, אבל הוא לא רצה להדאיג אותי, אז הוא אמר שנפל. רק אחרי שהתעקשתי, הוא סיפר לי את כל הסיפור ופיניתי אותו לבית החולים”. 
עוד באותו הערב הגיעו האם ובנה לתחנת המשטרה בעיר כדי להגיש תלונה. “רוי ילד מאוד אהוד, חברמן, תלמיד חרוץ, שלומד במסגרת מחוננים. את הנערים שהגיעו לגינה הוא לא פגש קודם. הוא בסך הכל הגיע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון, ונפל קורבן לקטע של עבריינות ובריונות”, מציינת אמו.