בפעם השישית בחודשיים האחרונים, עושים גורמי פשיעה ברחבי העיר שימוש ברימוני הלם כנגד יריביהם, למרות שעל פי הערכה, אין קשר בין האירועים. למרבה המזל, בכל המקרים לא נרשמו נפגעים, ורק בחלק מהם נגרם נזק קל בלבד.
ביום ראשון, בעיצומם של מטחי הרקטות לעבר יישובי הדרום וגוש דן, הוקפצו דיירי בניין ברחוב צה"ל שבשכונת בר יהודה, בגלל קול פיצוץ מחריש אוזניים. כשיצאו אל המרפסות, התברר להם כי שני רימוני הלם הושלכו לעבר כניסה לבניין, אולם רק אחד מהם התפוצץ. אחת השכנות הזעיקה את כוחות המשטרה וההצלה למקום ודיווחה על  שני צעירים רכובים על אופנוע וחבושים בקסדות, שהשליכו את הרימונים לעבר החצר ונמלטו.
שוטרים שהגיעו למקום סגרו את הזירה, וחבלן שטיפל באירוע אסף את שרידי הרימון, ובמקביל איתר רימון נוסף שלא התפוצץ. חוקרי זירה החלו בחקירת האירוע, שהרקע שלו התברר כפלילי. במשטרה מעריכים, כי סכסוך בין עבריינים הוא שהוביל להשלכת הרימונים, ככל הנראה בניסיון להטיל אימה על יריביהם ולהעביר מסר מאיים, כחלק מהמאבק בין הצדדים.
"זה היה רעש אדיר, כמו טיל. חשבתי שנפלה רקטה אצלנו ברחוב. ירדתי למטה והבנתי שמדובר בפיצוץ של רימון. שכנים זיהו שני רוכבי אופנוע, שהשליכו את הרימונים ונמלטו מהמקום", סיפר אחד הדיירים. דייר אחר הוסיף: "אני לא מבין מה קורה פה, הפכנו לשיקגו, מחזיקים באמל"ח וברימונים. מדובר בחוסר התחשבות -להשליך רימון בבניין מגורים, שיש בו דיירים מבוגרים, לצד נשים וילדים".
נזכיר, כי גם בשבוע שעבר הושלך רימון הלם לעבר דירה באחת הקומות בבניין ברחוב הענבל שבשכונת הדר גנים. באותו מקרה, שני רוכבי האופנוע גם פתחו בירי לעבר מרפסת של אחת הדירות בבניין. שעה קודם לכן, הושלך רימון הלם לעבר רכב בכניסה לבניין מגורים ברחוב ירקונים. 
רימון הלם נוסף הונח יממה קודם לכן באדנית בכניסה לאותו בניין, כמסר מאיים, ושבוע קודם לכן, נמצא על ידי קבלן גינון של העירייה רימון הלם שהוסלק בשדרת גן הגומי ברחוב ישראל ישעיהו. רימון הלם נוסף שלא התפוצץ אותר לפני כשישה שבועות, כשהוא מוצמד לאופנוע ברחוב אריה בראון בשכונת אם המושבות. בכל המקרים המשטרה פתחה בחקירה, אך ללא מעצרים עד כה. במשטרה סבורים, כי אין קשר בין המקרים, ובמרבית האירועים מדובר בסכסוכים בין עבריינים.