כמה מאות תושבים הגיעו הערב לרחבת בניין עיריית פתח תקווה, להפגנת תמיכה בראש העירייה רמי גרינברג. מארגני הפגנת התמיכה צבי שטרן וגילי מיילי, שלא ידעו עדיין על כוונת המשטרה לשחרר את גרינברג מחר למעצר בית, סברו כי יש מקום לתמוך בראש העירייה. נציגים של ועדי השכונות ופעילי ציבור דיברו על פועלו של ראש העירייה ועל תרומתו לעיר, תוך שהם נמנעים מלהתייחס לחקירה ולחשדות. בין מפגיני התמיכה גם עובדי הרשות המקומית ותושבים. על פי המסתמן, המשטרה תשחרר מחר (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים את גרינברג, החשוד בקבלת שוחד ובשחיתות ציבורית.

עם תום ימי המעצר שנקבעו לו, יובא גרינברג בפעם השלישית לבית משפט השלום בראשל"צ, שם יבקשו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה יאח"ה בלהב 433 במשטרה, לשחררו בתנאים מגבילים ומחמירים. בין השאר, דורשת היחידה החוקרת כי גרינברג ישהה במעצר בית ויורחק ממתקני העירייה. פרקליטו עו"ד עופר ברטל התנהל במשך היום מול המשטרה, על מנת למזער את תנאי השחרור, אולם רק בשעות הערב או לכל המאוחר בבוקר מחר תתקיים ישיבה מורחבת בהשתתפות בכירים באגף החקירות, בסיומה יוחלט על תנאי השחרור של גרינברג למעצר בית, כיוון שאין עוד טעם בהארכת מעצרו כעת.

כזכור, גרינברג שוהה במעצר מאז יום רביעי שעבר ומלין לא אחת על תנאי מעצרו. בין השאר, על פרעושים וקרציות שמדירים שינה מעיניו. לדברי פרקליטו, תנאי המעצר שבו הוא שוהה מהווים פגיעה בכבודו של אדם. היום התקיים עימות בין עובדת בכירה בעירייה, המקורבת לראש העירייה, לבין מנכ"ל העירייה. גורמים המעורים בפרטים ציינו: "החקירה מתקדמת בצורה טובה וראויה, אם כי הדרך עוד ארוכה, עד לגיבוש מסקנות וממצאים. אנחנו רק בראשית החקירה הגלויה, ויש לנו עוד עניינים שצריך לברר ולחקור לעומק - חומרי מחשב ואלפי מסמכים. הגם שהחשדות חמורים, עדיין צריך זמן כדי לבסס תשתית ראייתית". 

להערכת גורמים המצויים בפרטים, החקירה תוביל לכתב אישום, אם כי כבר היו מקרים מעולם. תיק החקירה נגד ראש עיריית נתניה מרים פייברג למשל, שנסגר על ידי הפרקליטות אחרי שנתיים של חקירה מאומצת, בניגוד להמלצת המשטרה. בפרקליטות הגיעו למסקנה, כי לא התגבשה אז תשתית ראייתית מספקת להוכחת אשמתה של פיירברג. לפיכך, גם בפרשה האמורה, יש התולים תקווה לסגירת התיק בסופו של דבר. במשטרה סבורים אחרת ומאמינים כי מדובר בחומר רב וכי עוד לא נאמרה המילה האחרונה.