במשך קרוב ל-12 שנה נהג אליגר ממדוב, תושב פתח תקווה, להיכנס באופן חופשי ללא פחד אל שטחיA  ו –B כדי לערוך קניות מזון ולשטוף את רכבו, אלא שבשבת האחרונה הוא חווה טראומה קשה, לאחר שלדבריו הוא שהותקף על ידי שלושה רעולי פנים ורכבו נשדד, עם ציוד בשווי יותר מ-100 אלף שקל.

ממדוב (50) אושפז בבית החולים בילינסון ושוחרר בשעות הלילה לביתו, כשהוא מוכה וחבול. "אנחנו מתגוררים כבר 12 שנה בפתח תקווה, ואבא רגיל לעשות את הקניות שלו בעזון. מכירים אותו שם, הוא אוהב לקנות שם בשר וכולם מכבדים אותו. בשבת בבוקר הוא נסע עם רכב העבודה שלו כדי לשטוף אותו, כמו בכל שבת. כשסיימו את השטיפה, הוא יצא עם הרכב והתקדם לכיוון היציאה מהכפר", משחזרת בתו. "הוא כמעט הגיע לצומת ואז הבחין ברכב שחור גדול שנצמד אליו. הוא היה בטוח שזו משטרה ולכן עצר בפתאומיות. הרכב חסם אותו, ומתוכו זינקו החוצה שלושה צעירים רעולי פנים. הם ניגשו אליו, פתחו את דלת הנהג ושלפו אותו בכוח מתוך הרכב".

ממדוב, שלא הספיק להבין מה רוצים ממנו, ספג אגרוף לפניו. "אחד השודדים נתן לו אגרוף בצד שמאל של הפנים ואחר היכה בו עם פטיש ברזל מכות חזקות בכתף. הוא נפל על הקרקע והם המשיכו להכות אותו, נכנסו לרכב ונמלטו מהמקום, לא לפני שאספו גם את הארנק שלו שנפל על הכביש. אין לו מושג מי הם היו, הוא רק יודע שבקושי רב הוא גרר עצמו לצומת, שם הצליח לחייג לאמא שלי, שדיווחה לי על מה שקרה. הזעקתי מיד את מד"א והמשטרה, שלחתי להם את המיקום שאבא שלח בוואטסאפ, והם הגיעו אליו וחילצו אותו. עכשיו אבא בבית, שוכב וכואב, עם חבלות".

במשטרה מציינים, כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה, ש"נהג הרכב הישראלי נכנס לעזון לטובת שטיפת רכבו ונשדד על ידי מספר חשודים רעולי פנים, שהוציאו את המתלונן מהרכב הישראלי וברחו מהמקום ברכב הגנוב. משטרת ישראל שבה ומדגישה, כי כניסה לשטח A אסורה על פי חוק ומהווה סכנה.

"ישראלים רבים שנכנסים לשטחי  AוB- כדי לערוך קניות, לתקן את רכבם או לסעוד במסעדות ובתי קפה, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה ואיומים, ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום. שימרו על ביטחונכם והימנעו מכניסה לשטחים אלה", מציינים במשטרה.