נתקעתם בפקק מאחורי משאית אשפה ברחבי העיר? סימן שלא הפעלתם את יישומון WAZE. החל מאתמול (שלישי) מופיעות משאיות העוסקות בפינוי האשפה ברחבי העיר במפות היישומון, וכך יכולים התושבים להימנע מעיכובים, בפקקים שנגרמים כתוצאה מפעילות רכבי התברואה של העירייה בעיר.

על מנת לצמצם ככל שניתן את תלונות התושבים על הפרעות בתנועה, בעיקר בשעות הבוקר, כשהם עושים דרכם למקומות העבודה או לפיזור הילדים במוסדות החינוך, חוברו המשאיות לאיסוף ופינוי פסולת, שבשירות העירייה, למערכות איכון. מעתה, הן מופיעות כאייקון "משאית" על גבי המפה במערכת WAZE. 

בעירייה מציינים, כי מטרת המהלך שיזם מנהל שפ"ע, היא לאפשר לנהגים לתכנן טוב יותר את מסלול הנסיעה במהלך שעות הבוקר, ובכך לשפר את זרימת התנועה בשכונות העיר. ראש העירייה רמי גרינברג: "מטרת התוכנית היא להפוך את המידע התחברותי לנגיש ואפקטיבי עבור התושבים, ולשפר את איכות חיי הנהגים. 

"אני מאמין, שהשירות החדש יוכל להקל על התושבים ולסייע להם להימנע מעיכוב בכבישים ומפקקים. מהלך זה מצטרף לעובדה, שנהגי משאיות האשפה נמנעים מלפנות אשפה ברחובות העיר בשעות העומס, בין השעות 08:15-07:30. אין לי ספק, שגם שירות זה יסייע לתושבים, שייהנו מחוויית ניווט משופרת ומועילה״.