1. ערבבו סטי כלים שונים באופן חופשי - סגנון אקלקטי מתאים לצבעוניות ולחגיגיות שהחג מביא עמו. ניתן לשלב צלחת גדולה, צלחת קטנה וקערה משלושה סטים שונים, ולפזרם בשולחן. במקרה כזה חשוב שהמפה תהיה בצבע אחיד כדי לא ליצור עומס ויזואלי. 

2. השקיעו בכוסות יין מעוצבות ל-4 הקושיות - שילוב גביעי יין מקריסטל, דיקנטרים מעוצבים או שמפניירות, יוסיפו ממד יוקרתי לעיצוב השולחן ויעשירו את מראה השולחן עם מגוון משקאות כמו יין, מיצי פירות בשלל צבעים, מים מתובלים בנענע ועוד.

נובל קולקשן (צילום: עדי קראוס)
נובל קולקשן (צילום: עדי קראוס)

3. הניחו פריט מעוצב ומרשים במרכז השולחן - קנקן, קערה מרכזית, מגש מעוצב לסדר ראש השנה, פרחים  או וואזה מעוצבת יעשו את העבודה ויהפכו כל שולחן למעניין ומיוחד. 

4. שילוב מפיות וחבקים למפיות מעניינות -  מקופלות, בערימה או מגולגלות, המפיות הן חלק מעיצוב שולחן החג ולכן כדאי להשקיע במחשבה גם בכל הקשור אליהן. כדי לשוות לשולחן מראה יותר חגיגי, ניתן להיעזר בחבקים שניתן לקנות או להכין לבד מחומרים פשוטים (כדוגמת ניירות וגלילים בצבעים נועזים או בהירים ואלגנטיים), או סרטי בד עדינים סביב המפיות.

5. בסיום הארוחה השקיעו בשולחן הקינוחים - ניתן לשלב מגשי עוגה נמוכים עם מגשי קומות בגדלים וצורות שונות לגיוון. פיזור פרחים וקישוטים בשולחן יעצים את האווירה החגיגית, אבל לא כדאי להגזים, במיוחד אם בחרתם כלי הגשה בצבעים שונים.

נובל קולקשן (צילום: עדי קראוס)
נובל קולקשן (צילום: עדי קראוס)

6. טאצ' אישי - במקום צלחת פיצוחים אחת לכל האורחים, השקיעו והכינו לכל אחד מנה אישית בצלחת נפרדת. הטאצ' האישי יכול להוסיף לאווירה וליצור "הפתעה" נחמדה בסוף הארוחה.

7. לשתייה החמה השתמשו בספלים בצבעים שונים לכל אורח - רצוי צבעי פסטל המשתלבים זה עם זה בהרמוניה. בצורה זו כל אורח ירגיש שהוא אינדיבידואל והושקעה בו מחשבה. 

"נובל קולקשן" - מתחם SIV, הערבה 1, גבעת שמואל.