מקרה אלימות חמור באולפנת ישורון בעיר. בימים שבהם התקשורת עסקה באירוע התקיפה החמור של הנערות בקריית גת, התחוללה בפתח תקווה דרמה חמורה לא פחות. מפרטים שהגיעו לידי כתב “המקומון” פתח תקווה, עולה כי מדובר בקטטה אלימה שהתפתחה בין תלמידות כיתה י"ב, החלה בתוך תחומי האולפנה וגלשה אל מחוץ לכותלי התיכון.
נציין כי מדובר באירוע חריג ביותר, שלא מאפיין את התיכון. הנהלת התיכון אף פעלה באופן משמעתי ומיידי נגד הנערות,  תוך שילוב של גורמי החינוך בעירייה ובמשרד החינוך.
על פי הידוע, האירוע החל במדרגות בית הספר, שעה שמספר תלמידות קפצו על תלמידות אחרות. בתגובה החלה קטטה שהסתיימה תוך זמן קצר, אך לא באופן מוחלט. כשיצאו המעורבות משני הצדדים מתחום בית הספר, התפתחה תקרית אלימה נוספת, שאותה תיארו חלק מהמעורבות כלינץ'. 
“זה היה מפחיד מה שקרה שם. בנות שתקפו בנות אחרות באלימות, במכות, סטירות, אגרופים ובעיטות באכזריות רבה, וגם הצד השני לא נשאר חייב והגיב. זה היה נורא ואיום”, אמרו לנו מספר גורמים שמעורים בפרטים. 
תלמידות אחרות שנקלעו לאירוע החמור תיעדו אותו במצלמות הטלפונים הניידים שלהן והעבירו אותו ברשתות החברתיות, מה שגרם לכאורה לפגיעה בנערות אחרות ולהפצת הסרטון בין התלמידות והצוות הניהולי של האולפנה.  
מנהלת האולפנה קיבלה בזעזוע את הדיווח על האירוע החמור והגיבה באופן מיידי, תוך שעירבה בסיפור את כל הגורמים הרלוונטיים הן בפן ההסברתי והן בפן המשמעתי, וכמובן העבירה דיווח ועדכון להורי התלמידות באולפנה. 
“להורים שלום, היום היה אירוע אלימות חמור, שבו היו מעורבות מספר בנות. יידענו את כל הגורמים המקצועיים, ואנו ממשיכים בטיפול. האולפנה דוגלת באפס סובלנות לאלימות מכל סוג שהוא, ולא נהסס לפעול בכל הכוח ובכל הדרכים על מנת שאירוע כזה לא יישנה”. המנהלת ציינה שלמחרת האירוע ייפתח יום הלימודים בשיח על מוגנות בכל הכיתות, התחייבות שהתקיימה.
באולפנה ראו את האירוע בחומרה רבה, עד כדי כך שבמוצאי שבת שיגרה המנהלת מכתב נוסף להורים. “השבוע אירע מקרה אלימות חמור באולפנה. האירוע מחייב את כולנו לחשבון נפש ולבחינה כי אנו עושים את כל אשר בידינו למנוע הישנות של המעשה. צוות האולפנה, בליווי גורמים מהרשות, מהרשת וממשרד החינוך, הוביל את הטיפול המשמעתי והחינוכי המיידי. נערך שיח בכיתות האם ובהרכבים נוספים של תלמידות על אלימות פיזית ומילולית, והבנות קיבלו הסבר לגבי מוקד 105 ועל האיסור בהפצת תמונות הפוגעות בפרטיות ברשת. בשיחות אלה שיתפו בנות רבות בהרגשות ובתחושות שלהן. כעת עלינו לגבש תוכנית מעמיקה יותר שמתייחסת לנושאים שעלו במהלך הטיפול באירוע, שימוש באלימות פיזית ואלימות מילולית, שאלות של שייכות ומשמעות, צילום והפצה של סרטונים בניגוד לרצון המצולם והתגובה המצופה מאדם שרואה פגיעה”. 
גורמים במינהל החינוך ציינו כי מדובר באולפנה מהמצוינות בארץ, השייכת לרשת אמית, שטיפלה בצורה יסודית באירוע חריג למדי, שאינו מאפיין את המוסד החינוכי.
ממשרד החינוך נמסר כי “הנהלת בית הספר מטפלת היטב באירוע, ואינה מתכוונת לעבור לסדר היום על כל ביטוי של אלימות, פיזי או מילולי. בתגובה לאירוע נבנתה תוכנית חינוכית קצרת טווח וארוכת טווח, הכוללת הליך משמעתי מול הבנות המעורבות וטיפול חינוכי, חברתי ורגשי לכלל תלמידות האולפנה. יצוין שמפקחת בית הספר מעורבת בנושא, כמו גם מפקחות השירות הפסיכולוגי והייעוץ, הרשות המקומית והרשת. הנהלת בית הספר נמצאת בקשר שוטף עם ההורים וועד ההורים ומקבלת את תמיכתם”. 
מדוברות העירייה נמסר: “מערכת החינוך בפתח תקווה היא מבין הטובות בישראל, ויעידו על כך מדרגי שביעות הרצון שנערכו בנושא, כמו גם המדדים הלימודיים. מקרי אלימות בבתי הספר בעיר הינם מקרים נקודתיים בלבד, אשר רחוקים מלהצביע על תופעה וכדומה. עם זאת, עיריית פתח תקווה רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות המתרחש בבתי הספר ומלווה את צוותי החינוך בטיפול בנושא. המקרה המדובר אירע מחוץ לכותלי בית הספר, והוא טופל בפן המקצועי ובפן החינוכי בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים. העירייה תמשיך ללוות את בית הספר ותסייע בכל עניין שיידרש”.