סוף לקורקינטים שיתופיים שמושלכים על המדרכה, בכניסה לבנייני מגורים, באמצע הכביש או על אי התנועה. העירייה, באמצעות החברה לפיתוח העיר, החלה בימים האחרונים לסמן מקומות חניה המיועדים לקורקינטים, במטרה לצמצם את השלכתם בצדי הדרך ולהגביר את הסדר הציבורי.

בשלב ראשון, יסומנו עשרות חניות לקורקינטים בשכונות הדר המושבות ובמרכז העסקים קריית אריה, בהם נעשה שימוש נרחב בקורקינטים שיתופיים. הסימונים אושרו על ידי יועצת הנגישות וועדת התנועה. לאחר בדיקה, נקבע כי בשכונות אלה כל כחצי קילומטר יסומן תא חניה על המדרכה, ורק שם יוכל הרוכבים לסיים את נסיעתם. אם לא יחנו בתא החניה, לא יוכלו לסגור את הפעלת החשבון והגבייה תימשך. מהעירייה נמסר, כי מתחמי החנייה יתאימו לכל חברות הקורקינטים השיתופיים הפועלות בעיר, ובהמשך יורחב הפיילוט לשכונות נוספות. 

ראש העירייה  רמי גרינברג: "הקורקינטים החשמליים הם כלי תחבורה יעילים ונוחים, כל עוד נוהגים בהם בתבונה ובאחריות. לצערנו, אנו נתקלים ברוכבים שאינם מקפידים על כללי התנועה והבטיחות, רוכבים באופן פרוע וללא קסדה, והדבר מסוכן וחמור עד מאוד. בנוסף, הרוכבים מסיימים את הרכיבה ומשאירים את הקורקינטים בצדי הדרך, כשלעתים הוא מפריע לעוברים והשבים. כעת, החלטנו לסמן תאי חניה, כמקובל בערים אחרות בארץ ובעולם, ובכך לשמור על הסדר הטוב והמרחב הציבורי. אני מפציר בציבור הרוכבים לנהוג בזהירות ובאחריות, ולהקפיד על כללי הרכיבה וכללי החניה".