אחרי שנה ראשונה מוצלחת, שלוחת מרכז המוזיקה רימון, הפועלת בהיכל התרבות העירוני, מרחיבה את פעילות בפתח תקווה. כ-100 תלמידים נרשמו לקורסים שיועברו במרכז רימון בעיר, ויותר מ-200 תלמידים ייטלו חלק פעיל בכיתות האומן.

בין המורים מוזיקאים מובילים כמו חמי רודנר, דניאל סלומון, עדי אולמנסקי והראפר סגול 59 (חן רותם). בנוסף, ילמד משחק השחקן אור בן מלך ("עספור", קופה ראשית") ויועבר קורס מחזמר ראשון מסוגו, עם בוגרת רימון עומר הלל. במסגרת הקורס, יעלו בני הנוער מחזמר מקורי וחדש, שנכתב במיוחד על ידי בן העיר רובי דואניאס ("הקומדי סטור").

גם הפן הטכנולוגי במוזיקה יזכה השנה לעיבוי נרחב במרכז, המצויד במחשוב ותוכנות הפקה מהמתקדמים והחדשניים בישראל, מתוך רצון לסייע ליוצרים הצעירים להשתלב בחוד החנית של תעשיית המיוזיק-טק. כמו כן, מתוכננים אירועים בהשתתפות מוזיקאים מובילים. בשנה החולפת הופיעו התלמידים לצד כוכבים כמו אלון עדר, ג'ורדי, רוני דלומי, יאיא כהן אהרונוב מהדג נחש ועוד. 

רוני קורל, סמנכ"לית שיווק ופיתוח, ומנהלת לימודי החוץ של רימון: "לשמחתנו הרבה, החזון של השלוחה אכן מתממש. המקום מהווה חממה ליוצרים צעירים, ומעניק להם את כל הכישורים שמוזיקאי העתיד צריכים לרכוש, ואליהם הנוער מתחבר כיום, כדוגמת הפקה מוזיקלית. הלימודים בשלוחת רימון לנוער, מהווים מקפצה עתידית להמשך לימודים מתקדמים בתחומי היצירה, שהולמים את ההתפתחויות הטכנולוגיות והחדשנות של המאה ה-21. אנחנו דוגלים בתפיסה, שיש להעניק לבני הנוער את הכלים האיכותיים ביותר בתחום כבר בגיל צעיר".

שלוחת הנוער של רימון הוקמה בהיכל התרבות פתח תקווה בהשקעה של כשלושה מיליון שקל וכוללת מיזמים חדשניים ויצירתיים בתחומי המוזיקה והטכנולוגיה. יצוין, כי העירייה משקיעה משאבים רבים בפיתוח החינוך המוזיקלי בעיר. הקונסרבטוריון העירוני הוא מהמובילים בישראל, פעילות המוזיקה בבתי הספר זוכה להערכה במשרד החינוך. בהנהלת רימון מציינים, כי בהיותה עיר מתחדשת, המורכבת מזרמי חינוך מגוונים, העיר מהווה חממה מאתגרת למוזיקאים ויוצרת ערך מוסף לתלמידי המרכז.