בפעם השלישית בפרק זמן של כשבעה חודשים בלבד, נגנב במהלך הלילה רכבה של תושבת פתח תקווה מאיה ספאן, החונה מתחת לבניין מגוריה ברחוב שפרינצק שבשכונת אחדות בעיר. בלילה שבין שבת לראשון השבוע, הייתה זו הפעם האחרונה. מעבר לחרדה והתסכול, בספאן מקנן החשש, שלכל הגניבות יש כתובת אחת, שמקורה במוסך שבו נבדקו שלושת הרכבים לפני שקיבלה אותם לידיה.

מה שהביא את ספאן לתחושה זו, הם מאפייני הגניבה הדומים בכל אחד משלושת המקרים. לטענתה, בחלוף פרק זמן של כחודשיים מיום הרכישה, מתבצעת הגניבה. "הפעם הראשונה", היא מספרת, "הייתה לפני כשבעה חודשים. "רכשתי רכב מסוג יונדאי איוניק מחברת ליסיניג, והרכב נשלח למוסך החברה, שם בוצע טיפול לפני מבחן רישוי (טסט). לאחר מכן הרכב עבר אליי. חודשיים לאחר מכן, הרכב נגנב מתחת לחלון ביתי".

ספאן פנתה למשטרה, הגישה תלונה, ובמקביל העבירה דיווח מסודר לסוכנות הביטוח. בחלוף כחמישה שבועות, קיבלה את כספי הביטוח ופנתה לאותה חברת ליסיניג, עליה היא ממליצה בחום, שם רכשה שוב רכב מסוג יונדאי איוניק. גם הפעם הרכב נשלח על ידי החברה לטיפול במוסך לפני מסירה ללקוח. קיבלתי את הרכב בחלוף ארבעה ימים, הצלחתי להשכיח מעצמי את הגניבה, ונהניתי מהרכב החדש".

אלא, שאז אירעה הגניבה השנייה. "ב-5 באוגוסט, בשבת בבוקר, סמוך לשעה 10:00 כבר לא ראיתי הרכב. הוא נגנב סמוך לחצות בליל שבת. את זה אני יודעת, כי קיבלתי חיוב מכביש 6 צפון בסביבות חצות. הייתי בשוק, לקחתי קשה את האירוע. מלחיץ כשזה מגיע אלייך פעמיים".

ספאן עשתה שוב את אותו מסלול – הגישה תלונה במשטרה ותביעה לחברת הביטוח. כחודש לאחר הגניבה, קיבלה את כספי הביטוח ופנתה לאותה חברת ליסינג. הפעם רכשה רכב מסוג יונדאי קונה. גם הפעם, לטענתה, הרכב נשלח לטיפול במוסך לפני המסירה במוסך. "נסעתי עם הרכב חודש ושלושה שבועות. ביום ראשון לפנות בוקר, הבנתי שהרכב נגנב שוב, בפעם השלישית, באותה שעה ומאותו מקום - מתחת לבית שלי. זה הזוי. 

"בדיעבד אני מבינה שכל הרכבים נגנבו כחודשיים מהיום שקיבלתי אותם לרשותי. כולם נגנבו בסופי שבוע. כולם היו באותו מוסך לפני שהועברו לרשותי. אני לא רוצה להטיל דופי באיש, אבל חייבים לחקור את זה, כי נדמה לי שיש קשר בין המקרים. מה שקורה כאן זה ממש מדאיג. בלב פתח תקווה, בשכונת מגורים הומה אדם, במגדל מגורים, במפרץ החנייה העילי. זה ממש מקומם, פשוט הפקרות.

"בכל גניבה, אני מפסידה כספים על הפרשי הכיסוי, על הלוואות שלקחתי ועל עמלות גבוהות שבהן חויבתי. מדובר באלפי שקלים. מעבר לזה, נגנבו חפצים שהיו ברכב. עכשיו אני בבעיה קשה יותר, כי אני לא יודעת מי ירצה לבטח אותי שוב".

מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה המתנהלת בימים אלה".