המרכז הטיפולי "רגש", המציע טיפולים פרא-רפואיים לילדים עם צרכים מיוחדים, בעיות רגשיות וקשיי לימוד, מוקם בימים אלה ברחוב חפץ חיים 15, במבנה מותאם ומונגש. המרכז פועל כחממה המרכזת פתרונות לכל שלבי ההתפתחות של הילד - קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, תרפיה באומנות, בדרמה ובמוזיקה, ובהמשך תיפתח גם מחלקת הוראה מתקנת ופינת חי טיפולית.

בעירייה מציינים, כי את המרכז בעיר תפעיל עמותת "יד לילד המיוחד", בעלת ניסיון של כ-12 שנה בהפעלת מרכזי "רגש" ברחבי הארץ וטיפול במאות ילדים ובני נוער, מגיל שנתיים ועד 18, בשיתוף עיריית פתח תקווה והאגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך. המכון מותאם לכל סוגי הלקויות, ומועסקים בו אנשי מקצוע מנוסים.

"המרכז המדובר מצטרף למרכזים טיפוליים רבים בעיר, ובהם המרכז הטיפולי למשפחות ברחוב הבעל שם טוב, מתי"א ברחוב מבצע יפתח והשירות הפסיכולוגי ברחוב מבצע דקל, למרכז לקלינאות תקשורת ברחוב לוחמי הגטו ועוד", מציינים בעירייה. לדברי ראש העירייה רמי גרינברג, "העירייה משקיעה מדי שנה תקציבים ומשאבים רבים לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים, במטרה לתת מענה לכלל הלקויות. רווחת הילדים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. נמשיך לפעול עם כלל העמותות הרלוונטיות ואנשי המקצוע ברשות, כדי שיקבלו את המיטב. אני מודה לכל השותפים בפרויקט.