פחות משבוע אחרי שמשטרת פתח תקווה פתחה מחדש את החקירה בדבר תלונה  שהגישה תושבת העיר מאיה סאפן, בגין גניבת שלושה כלי רכב מחניון הבניין שבו היא מתגוררת ברחוב שפרינצק שבשכונת אחדות בעיר, בתוך פרק זמן של שבעה חודשים - נסגרה התלונה בשנית, ובהודעה קולית נמסר לה כי סיבת הסגירה היא "היעדר חשוד".

בסיפור, שהובא ב"המקומון" לפני כחודש, העלתה ספאן תהיות לגבי החברה ממנה נרכשו כלי הרכב והמוסך שאליו הופנו הרכבים בטרם נמסרו לבעלותה. אז הבטיחה המשטרה, כי התלונה נמצאת בחקירה. ספאן הייתה משוכנעת כי החקירה תתבצע ביסודיות, ובין השאר ייגבו החוקרים עדות מגורמים בחברת הרכב וכן מהמוסך המרכזי, ותעשה מאמץ להתחקות אחר החשודים, במטרה למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד. 

אלא, ששלושה ימים אחרי שהגישה את תלונתה, היא קיבלה הודעה שתיק החקירה נסגר. בהתערבות "המקומון", נפתחה החקירה מחדש, בטענה שהסגירה נעשתה בטעות. אלא, שיומיים לאחר ההודעה על פתיחתה המחודשת של החקירה, שהפיחה בספאן תקוות חדשות ואמון במערכת אכיפת החוק, היא ספגה מהלומה נוספת לדבריה. 

ספאן: "היה לי אמון קטן בכך, שהמשטרה תעשה מאמץ, אבל כשנכנסתי למערכת, התברר לי שהתיק נסגר בשנית, והסיבה לסגירה היא 'היעדר חשוד'. הרי ברור, שאם אין חשוד - צריך לחקור. אני מבינה שסוגרים תיקים אחרי מספר שנים, בטענה של היעדר חשוד, אבל אחרי פחות משבוע לסגור תיק בפעם השנייה? אז מה בעצם המשטרה עשתה? מי מסר עדות או נחקר? האם המשטרה מרימה ידיים מול מכת גניבות הרכב?", היא תוהה.

מהמשטרה נמסר, כי התיק נסגר משיקולי חקירה בהיעדר חשוד.