דוח תנועה שקיבל יעקב יצחק שוהם מפתח תקווה בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל, הפך לשיחת היום ברשתות החברתיות. שוהם ערער על הדוח, בהסתמך על סרטון ממצלמת הדרך ברכבו, אולם במשטרה מתעקשים שמדובר בדוח מוצדק וטוענים כי לשוטרת נעשה לכאורה עוול גדול ושיימינג.

במשטרה מציינים, כי גורמי מקצוע בחנו את הסרטון ומצאו שבוצעה עבירה, שכן מיד לאחר ששהם חלף על פני מעבר החצייה, נראה אזרח שחוצה מאחורי רכבו. בנוסף נטען, כי בידי המשטרה גם סרטון ממצלמת הגוף של השוטרת, המחזק לכאורה את גרסתה, אלא שעד כה לא חשפה המשטרה את הסרטון.

שוהם החליט שלא להבליג. לדבריו, "ב-20 בנובמבר בשעה 09:45 נכנסתי לרחוב חובבי ציון במרכז העיר. חלפתי על פני מעבר החצייה, כשלפתע שוטרת תנועה סימנה לי  לעמוד בצד. היא ניגשה אליי ושאלה אם ראיתי את הולכי רגל במעבר החצייה". שוהם התעקש שלא היה באותה שעה הולך רגל במעבר החצייה, השוטרת טענה שתבדוק במסוף, ולאחר מכן יוכרע אם יקבל אזהרה או דוח בסך 250 שקל, ללא נקודות חובה.

"המשכתי הביתה והורדתי את סרטון מצלמת הדרך למחשב. הייתי חייב לדעת מהי העבירה שביצעתי, אך לתדהמתי לא מצאתי שהייתה עבירה. אני באמת משתדל להקפיד ושומר על החוק. במשטרה טוענים שלשוטרת יש מצלמת גוף, וטוענים שאחרי צפייה בסרטון ששלחתי, נמצא חיזוק לכך שביצעתי עבירה. אבל אין בסרטון הולך רגל. אם יש בידם סרטון אחר, שיישלחו ונסיים את הסיפור, אבל התשובה שקיבלתי לא משכנעת בעליל".

מהמשטרה נמסר: "מדובר באכיפה שבוצעה על פי דין, אך לצערנו, יש הבוחרים להכפיש את התנהלות השוטרת, בניגוד לעובדות. נדגיש, כי האירוע נבחן על ידי גורמי המקצוע באגף התנועה, והמענה נמסר לנהג מטעם מרכז פניות נהגים ארצי, שדחה את הערר. זכותו של הנהג להגיש בקשה להישפט, והתיק יעבור לתובע תעבורה, לבחינת מכלול הראיות, לרבות הסרטון שהציג הפונה. אז יוחלט אם לבטל את הדוח או להעבירו להכרעת בית המשפט".