גל האירועים האלימים בקרב בני נוער הוביל את העירייה לצאת בקמפיין למניעת אלימות, בשיתוף עם הנהלת המרכזים הקהילתיים מקפ"ת ובהשתתפות כוכב הילדים קוגומלו (לביא קגן), שכותרתו "מי שאמיץ לא מרביץ". מטרת הקמפיין ומערכי השיעור היא למנוע התנהגות אלימה ולאמץ דרכי התמודדות עם כעס ותסכול. הקמפיין ילווה בשיר ובמערכי שיעור, שיותאמו לגילים השונים ויועברו בצהרוניות ובמסגרות הבלתי פורמליות, חלקם על ידי קוגומלו עצמו. התכנים יעמדו לרשות כל אנשי החינוך בעיר, שיבקשו להשתמש בקמפיין וללמד את השיר. 

ראש העירייה רמי גרינברג: "האלימות בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים בארץ נמצאת במגמה מדאיגה, ואנו פועלים בכמה מישורים על מנת למגר את התופעה ולצמצם את האלימות על כל סוגיה. לאחרונה, הסתיים חודש למניעת אלימות, במסגרתו התקיימו ברחבי העיר הרצאות, הצגות וסדנאות. בבתי הספר ובגנים אנו מקדמים פעילויות למניעת אלימות, ובחלק מבתי הספר יש קבוצות של ילדים מגשרים, ספסל חברות, סיירת חברים, תכנית 'אלפא סייף' ועוד. כעת, אנו רוצים לקדם את הנושא באמצעות קמפיין עם כוכב הילדים קוגומלו, שהוא יליד העיר ופועל בה כמאמן קפוארה. הקמפיין מעביר את המסר אליו אנו מכוונים - אלימות איננה הפתרון. יש לפתור בעיות באמצעות שיח מקדם". 

לביא קגן הוא מאמן בכיר בקפוארה, מוסמך מבית ספר למאמנים בכירים בווינגייט, עם התמחות בתנועה לגיל הרך, ומשתייך לקבוצת Terra Santa - האקדמיה הישראלית לקפוארה. את אימוני הקפוארה החל בשנת 1998 בפתח תקווה, והיום הוא מפעיל ארבעה מועדוני קפוארה לילדים, שלושה מהם בעיר.