אנחת רווחה בשכונת נווה גן בפתח תקווה, עם איתורו ועיכובו לחקירה של חשוד תושב חברון, בחשד למעקב אחר צעירה בבניין מגוריה. שעות אחדות אחרי שפורסמה תמונתו של האיש, בשנות ה-40 לחייו, לאחר שנראה עוקב אחר צעירה מאזור פארק בורנשטיין לזר ברחוב אסירי ציון בשכונה - הצליחו שוטרי פתח תקווה להתחקות אחר עקבותיו ולעכב אותו לחקירה. 

מחקירה ראשונית עלה, כי המדובר בתושב חברון, שמחזיק באישורי שהייה בישראל. כיוון שלא נמצאה תשתית לעבירה, הוא שוחרר בסיומה והוזהר. על פי החשד, הוא נכנס אחרי הצעירה ללובי הבניין שבו היא מתגוררת, ברחוב אסירי ציון 11, ואף ניסה להיכנס אחריה למעלית, אך ללא הצלחה.

בקבוצות הוואטסאפ של התושבים ברחוב עלו סיפורים דומים של נשים, שלטענתן חוו אירוע דומה. ממצלמות האבטחה בבניין, ניתן לראות בבירור את הצעירה נכנסת ללובי, המקודדת את קוד דלת הכניסה ללובי, פותחת את הדלת, אולם עוד לפני שהדלת נסגרת, החשוד ממהר אחריה ונכנס ללובי. 

כשהצעירה נכנסת למעלית, החשוד מנסה להשחיל את ידו ורגלו בחריץ שבין הדלת למשקוף המעלית כדי למנוע את סגירתה, אולם ללא הצלחה. בכל אותו זמן המעלית הסמוכה פתוחה, אולם החשוד לא נכנס לתוכה, מה שהגביר מבחינת התושבים את החשש.

בעקבות האירוע, פרסם אביה של הצעירה ברשתות החברתיות: "הרגע עקב בן אדם זר אחרי הבת שלי. ראו שניסה לעצור את המעלית, הכניס יד ורגל, וכשהדלת נסגרה, הוא לא נכנס למעלית השנייה, שהייתה פתוחה, וברח. בתי ציינה, שהוא עקב אחריה מהחנייה". השכנים שנחשפו לדברים מיד פרסמו בקבוצות הוואטסאפ מסר מתריע ואזהרה לכל דיירי הרחוב, וביקשו מהתושבים לגלות ערנות.

בעקבות האירוע, הוגשה תלונה במשטרת פתח תקווה, שפתחה בחקירה. כאמור, האיש נעצר, אך כיוון שלא נמצאה תשתית לעבירה, הוא שוחרר באזהרה.