העירייה מינתה את משרד עורכי הדין פריש שפרבר ריינהרץ ושות' להוביל את הליך ההוצאה לפועל של צו פינוי והריסה, לחומה ומבנה שהקים עו"ד סיני גלבוע על שטח ציבורי לכאורה, אותו סיפח לשטחו הפרטי. 

לאחרונה, קיבל אגף הנכסים בעירייה את האישור לפעול למימוש החלטת בית המשפט המחוזי, שניתן בעתירה מנהלית, לגבי הבעלות על הקרקע האמורה, בגב רחוב הפרטיזנים בשכונת כפר גנים בעיר. ההחלטה קיבלה גם את אישורו של בית המשפט העליון, שהמליץ למערער עו"ד גלבוע למשוך את הערר ולהשיב את השטח לבעלות ולחזקת העירייה.

המדובר בשטח ציבורי המתפרש על מאות מטרים, שסופח לכאורה לשטחו הפרטי של גלבוע, חרף עמדת העירייה ובקשתה להשיב לה את הקרקע ולאפשר לה להקים במקום פארק. לאחר שגלבוע לא נעתר לפניות אליו וניסה באמצעות נבחרי ציבור לשנות את רוע הגזרה, המשיכו בעירייה לתכנן את הפארק, ובסופו של יום גם להקימו, תוך ויתור זמני על אותה חלקת קרקע.

במקביל, התנהל הליך אזרחי בבית המשפט, שבסיומו נקבע כי טענותיו של גלבוע ושותפיו לעתירה אינן ברות אחיזה במציאות, שכן את השיהוי המתמשך הוא יצר בעצמו במשך השנים. אחרי שהסתיים ההליך האמור, החלה העירייה לפעול לפינוי השטח, אבל אז הובהר לה כי גלבוע לא יפנה את השטח מרצונו, והוא ינסה להגיע איתה לפשרה, תוך מה שמכונה "הכשרת השרץ" ואישור השימוש בשטח הציבורי.

לנוכח הפרסומים בתקשורת והמעקב אחר הנעשה גם מצד שכניו של גלבוע, המאיימים בהגשת עתירות מצדם, ניתנה ההנחיה לפעול לפינוי השטח באמצעות הליך הוצאה לפועל. לפני כשבועיים, העבירה המחלקה המשפטית של העירייה את הנושא לטיפול עו"ד אבינועם פרץ ממשרד פריש שפרבר ריינהרץ ושות', כדי לדאוג לפינוי השטח והשבת החלקה לבעלות העירייה.