אירוע חריג בבניין מנהל החינוך של עיריית פתח תקווה. על פי החשד, עובדת בכירה באגף החינוך העל יסודי הותקפה ביום ראשון על ידי הורים שהגיעו למשרדה והשליכו לעבר פניה עט, שהביא לפציעתה באורח קל. באירוע, שהתרחש בנוכחותן של עובדות המשרד, צעקו ההורים כי הם לא זוכים לטיפול ומענה מספק בעניינו של בנם. בעקבות האירוע האלים, הגיעו למקום שוטרת ומפקח השיטור העירוני, שטיפלו באירוע וגבו עדות מהעובדות במקום ומההורים, שהורדו מהבניין.

עוברי אורח שחלפו ברחוב אהרונסון פינת העלייה השנייה בשעות הבוקר המאוחרות, נחשפו לאקורדים הצורמים שבקעו מהקומה השנייה בבניין. נציג מערך האבטחה בעירייה הוזעק למקום, אך כשהבין שההורים מסרבים להישמע להוראותיו, הזעיק כוחות תגבור. מאבטח רכוב על אופנוע שהגיע למקום ניסה להרגיע את ההורים, שטענו: "אנחנו משפחה נורמטיבית, שאין לה מענה".

אלא שהאב המשיך לתקוף מילולית את העובדות במקום, ובמקביל השליכה האם את העט לעברה של העובדת הבכירה. "זה היה קרוב לכך, שהעט תוציא לה את העין. הנוכחות של ההורים הייתה בהחלט מאיימת. אנחנו עובדות רשות ציבורית, שנותנות את השירות המרבי. כשאין מענה, אז אין מענה, אבל אסור שהכעס יופנה לעברנו. אנחנו מתייחסות לכל פנייה בשיא הרגישות וברצון לסייע. העובדה, שהורים מרשים לעצמם להתנהג בבריונות שכזאת, היא לא לרוחנו", אמרה אחת העובדות.

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במקרה חריג ביותר, במסגרתו הגיע ההורים לבניין מנהל החינוך, תקפו מילולית עובדת בכירה, ואף השליכו לעברה חפץ שפגע בה. כוח שיטור הוקפץ למקום, והעובדת הונחתה להגיש תלונה במשטרה. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה, ניאבק ביד קשה נגד כל גילוי אלימות ונדאג למוגנות של עובדי העירייה. עובדי מנהל החינוך ימשיכו לפעול ללא מורא למען תלמידי פתח תקווה, גם לטובת בנם של ההורים המדוברים."