העירייה עתידה להקים בפתח תקווה מתחם סקייטפארק, שישתרע על פני שטח של כ -2,700 מ"ר בין הרחובות שלמה שמלצר והמפלסים, סמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני. ההשראה לפרויקט הייחודי נלקחה מכיכר המוזיאון בברצלונה. על פי התכנון שאושר, הסקייטפארק ייבנה עם אלמנטים ותוואי המדמים רחוב של ממש. מתחם המתוכנן משלב סגנונות שונים של ריצוף ומעקות, חומרים ואלמנטים מיוחדים.

בסקייטפארק יהיו שלושה מתחמים. המתחם הראשון הוא Street skate - אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש, כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט. האזור השני הוא Pure plaza - מתחם המעוצב ככיכר עירונית, מרוצף באריחי גרניט ומשלב רמפות ואזורי קפיצה מיוחדים. ההשראה למתחם נלקחה מכיכר המוזיאון בברצלונה, שאהובה במיוחד על  סקייטרים מכל העולם. המתחם השלישי הוא Concrete bowl - אזור קלאסי בסקייטפארקים, עם בור בטון, המיועד לסקייטרים מקצועיים.

את הפרויקט מוביל מנהל ההנדסה בעירייה ומתכננת קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אלוף הסקייטבורד אבי לוזיה, המתמחים בתכנון סקייטפארקים ברחבי הארץ. במתחם ישולבו אזורי ישיבה מוצלים, עצים, תאורת רחוב וברזיות. לדברי ראש העירייה רמי גרינברג, המדובר ב"אחד ממתחמי הסקייטפארק החדשניים והמתקדמים בארץ. המתחם נותן מענה לכל הקהלים, מחובבנים ועד מקצוענים. העירייה תמשיך לקדם את מרחבי הספורט והפנאי בכל שכונות העיר, כדי לקדם אורח חיים בריא ופיתוח מרחבים ציבוריים, שמאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות ממתחמי ספורט במגוון תחומים".