"תביא לי את הבת שלך ואוכיח לך שאני לא הומו, אני א... אותה". לדברי תושב שכונת יוספטל, כך התבטא מפקח העירייה כלפיו, בעת דין ודברים משולל מעצורים ביניהם. לטענתו, הוא שיתף גם את ראש העירייה רמי גרינברג במפגש הטראומתי עם המפקח, שהותיר אותו לדבריו "המום ופגוע".

יצוין כי ההיכרות עם המפקח החלה לפני זמן רב, וכוללת מכסת דוחות שנרשמו לתושב בגין רכב אספנות שבבעלותו, שתוקף הרישוי שלו פקע. "במשך חודש קיבלתי 20 דוחות, ולא שחניתי במקום אסור, אלא בגלל שלא היה לו רישיון. אבל הגשתי ערעור על הדוחות וזה נמצא בטיפול" אומר התושב. "אני כאן לא רק בגלל העניין שלי", מסביר התושב. "אני מייצג תושבים רבים, בגלל היותי מוהל. מכירים אותי היטב בשכונה ובקהילה, והרבה פונים אליי בלא מעט נושאים. רבים מהתושבים הביעו בעבר מורת רוח מהתנהגותו של אותו מפקח, ובנסיבות שלא קשורות אליי, הוא הועבר מתפקידו, ובשכונה שובץ מפקח אחר. ביום שישי פגשתי את אותו מפקח באקראי, ותהיתי מה הוא עושה אצלנו בשכונה. הוא התחיל להקניט אותי והתפתח בינינו דין ודברים לא מכבד".

בשלב מסוים, גלש השיח בין השניים גלש לאקורדים צורמים ולהתבטאויות חריפות ופוגעניות. "תוך כדי השיחה ביננו, המפקח כינה אותי פחדן וקוקסינל". אשתי הייתה לידי והובכתי, אז אמרתי לו 'אם אני קוקוסינל, אתה הומו'. סברתי שבזה יסתיים השיח הרדוד ביננו, אבל הפקח היה נחוש והמשיך להתבטא בצורה פוגענית וחסרת מעצורים. הוא עלה על האופנוע שלו, נסע אחריי ואז רכן מעל לראשי ואמר 'אני הומו ?! תביא את הבת שלך ואוכיח לך. אני א... אותה'. 

"אשתי ואני נותרנו המומים ומבועתים. זו לא התבטאות של עובד ציבור כלפי תושב. זו אמירה מאיימת ומסוכנת, ומתברר שזה לא נאמר רק כלפיי, אלא גם לתושב נוסף, שסיפר לי שהיה מעורב עם אותו מפקח בשיח דומה. הוא אמר לי שהיה שותף לשיחה קשה עם אותו מפקח, וזה נורא בעיניי. סברתי לרגע שהייתה לו מעידה חד פעמית, עכשיו אני מבין שזו נורמת ההתבטאות שלו. זה לא מנחם, אלא מחמיר את הבעיה. אני עדיין מבויש והמום. זה לא נעים לי כתושב העיר וכאדם דתי. אני נציג ציבור ואיש ציבור, והרגשתי נבוך".

לדברי התושב, הוא פנה מיד לראש העירייה ושיתף אותו על המפגש עם אותו פקח. "ראש העירייה אמר לי שיבדוק את הפרטים והפנה אותי להגיש תלונה במשטרה".  מדוברות העירייה נמסר: "הנושא ייבדק מול המנהל האחראי ונפעל בהתאם לממצאים".