גשר חדש יוקם במתחם העסקים באזור יכין, שבו עתידים להיבנות שני מרכזים מסחריים ומגדלי משרדים, בהם מתחם ביג במקום מבנה יכין הישן ומשרדי חברת החשמל. בימים אלה מקדמת העירייה את בניית הגשר בין רחוב רבין לרחוב משה דיין, מעל רחוב ז'בוטינסקי, שיבטיח תנאי נסיעה והליכה משופרים, ויאפשר מענה להתפתחות מתחמי העסקים והבילוי באזור. 

מדובר בפרויקט שעלותו נאמדת ביותר מ-130 מיליון שקל, במסגרתו יתאפשר מעבר של אוטובוסים ורכבים פרטיים מדרום לצפון ולהיפך. כיום, צומת הרחובות ז'בוטינסקי, רבין ומשה דיין אינו מאפשר מעבר ברכב מרחוב רבין לרחוב משה דיין ולהיפך. הגשר החדש ישלים את כל אפשרויות הגישה ויחבר בין המתחמים, במטרה להפוך את האזור למרכז עסקים, בילוי ומשרדים. 

כמו כן, הגשר יאפשר גישה נוחה לעובדים הרבים שיגיעו למתחמי העסקים והבילוי באזור ולתחנת הרכבת הקלה הממוקמת בסמוך. הפרויקט כולל הטמנת תשתיות וקווי מתח גבוה. ראש העירייה רמי גרינברג: "במסגרת הפרויקטים התנועתיים שאנחנו מקדמים בימים אלה בעלות של מאות מיליוני שקלים, נקדם גם את גשר רבין, שיתמוך בהתפתחות הצפויה של האזור ויאפשר מענה תנועתי. 

"מדובר בפרויקט משמעותי מאוד לעתיד העיר ולהתפתחות אזורי העסקים בה. בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית, עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, ובעתיד המטרו שייכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים ועבור העובדים באזורי העסקים".