שלושה כלבים מסוכנים מסוג פיטבול ששוטטו חופשי והיו מעורבים בתקיפת כלב אחר שהיה בנוכחות בעליו, נלכדו בסוף השבוע שעבר על ידי אנשי השירות הווטריני העירוני, בסיוע צוותים ממערך הביטחון העירוני. בתום בדיקה מהירה התברר, שהכלבים לא עברו סירוס כנדרש בחוק, לא סומנו בשבבים ולא היו מחוסנים נגד כלבת. הכלבים הועברו להסגר.

בהמשך נחקר אדם שהגיע לכלבייה העירונית וטען כי הוא בעליהם של הכלבים ודרש אותם חזרה, אך לא הוכיח כל בעלות עליהם ובקשתו נדחתה. משסורב, החל לקלל ולאיים על עובדי המקום. בעירייה מציינים, כי הטוען לבעלות על הכלבים עורר מהומה במשרדי השירות הווטרינרי ואיים לפרוץ לכלביה. בשל כך, הוזמנה למקום ניידת משטרה והוא נעצר לחקירה.

באגף הווטרינרי פעלו נגד הכלבים לאחר שהתקבל במוקד העירוני 106 דיווח על שלושה כלבי פיטבול שתקפו כלב אחר שהיה בלוויית בעליו ברחוב רמז בעיר. על פי אותו דיווח, הכלבים שוטטו ברחוב ללא בעלים וללא מחסום. כאמור, צוות של השירות הווטרינרי יצא למקום, ובחלוף זמן קצר זיהה את הכלבים המשוטטים, שנלכדו והועברו להסגר בכלבייה העירונית. 

בעירייה מציינים: "השירות הווטרינרי בעירייה ימשיך ללא מורא בפעילותו החשובה לרווחת בעלי החיים, וילחם בתופעות מסוכנות מעין אלה בכל הכלים העומדים לרשותו".