אירוע חמור בהסעה של תלמידי כיתות א'-ב' מבית הספר האנטרופוסופי בעיר. נהג האוטובוס שהוביל את התלמידים חזרה לבתיהם, זעם על כך שלכלכו את מושבי האוטובוס. בתגובה, לטענת ההורים, הנהג תקף את התלמידים מילולית. לטענת התלמידים והוריהם, הנהג צעק "מי הבן .... שעשה את זה? מי לכלכך ככה את האוטובוס?".

ההורים העבירו את טענותיהם לעירייה ולחברת ההסעות, ועל פי הידוע, הוצא הנהג ממסלול ההסעה של התלמידים. בקבוצת הוואטסאפ, הביעו ההורים את מחאתם וסלידתם מהאירוע החמור ומההתבטאויות שילדיהם נחשפו אליהן. אחת האימהות העבירה להורים דיווח בזמן אמת ושיתפה. "כשהנהג הגיע לתחנה ברחוב מזכרת בתיה, הילדים שירדו בתחנה היו נסערים וסיפרו לנו את כל מה שקרה בהסעה".

לטענת התלמידים, הנהג תקף ילד, קילל והשתמש באמירות קשות. כשהגיע לתחנה בשכונת אם המושבות, ביקש הנהג מאימהות לעלות לאוטובוס כדי להראות להם מה עשו הילדים. האימהות נחשפו לדבריהן לכיסאות שעליהם היה מפוזר חול. לטענת הנהג, "הם דפקו את הנעליים על הרצפה והכיסאות". "אמרנו לו שהם היו בחווה החקלאית, חזרו מלוכלכים, ואנחנו מבינות את הכעס שלו, אבל הוא לא צריך להאשים אותם, ובוודאי שאסור לו להרים יד או לקלל ילדים".

בניגוד לטענות התלמידים, הנהג טוען כי הוא לא נגע באף ילד ולא קילל, אך התלמידים סותרים את דבריו וטוענים להתנהגות תקיפה והתבטאויות קשות מצדו. באחת משיחות הוואטסאפ כתבה אחת האמהות: "מה הסיבה שימציאו סיפור? אין פה גרסאות מתואמות. זו חציית קו אדום וזה מזעזע ".