אירוע משפיל וגזעני התרחש ביום שני בסניף של קופת חולים כללית ברחוב עדס שפיק בשכונת עמישב, במהלכו התבטאה מבוטחת של הקופה כנגד מזכירה רפואית במקום בבוטות, גידפה אותה וסיננה לעברה בגסות מילות גנאי. זאת, לאחר שנדרשה לשלם כביכול עבור הבדיקה שאליה זומנה, למרות שלטענתה נאמר לה כי השירות אינו כרוך בתשלום.

המזכירה, ממוצא אתיופי, ביקשה מהמבוטחת למלא את פרטיה במסמכים שמסרה לה והבהירה לה כי עליה לשלם בגין הטיפול. בתיעוד שהגיע לידי המקומון פתח תקווה, נראית המבוטחת פונה אל המזכירה במילים: "לכי, יא זבל. את באת מהזבל ואמא שלך באה משם". בתגובה, מתרעמת המזכירה על היחס כלפיה: "תתביישי לך, את לא תדברי אליי ככה. את לא תקבלי שירות". המבוטחת. "שאני אתבייש? ישראל עשתה אותך בן אדם". המזכירה: "תצאי מפה".

אזרח שהיה במקום ניסה להרגיע ופנה אל המבוטחת: "זה לא מכובד. את לא יכולה לפנות אליה ככה. למה להגיד לה שהיא באה מהזבל, שאמא שלה מהזבל. מה קרה? אשתי קיבלה פה שירות והיא מרוצה, גם גיסתי מרוצה. מה זה?". המזכירה, שנפגעה מהדברים שהשמיעה כלפיה המבוטחת הוסיפה: "הכל מוקלט". המבוטחת, שלא נבהלה, הגיבה: "שיהיה מוקלט. שאבא שלך יהיה מוקלט גם... בסניף שלי אמרו לי שאני לא צריכה לשלם בשביל הממוגרפיה". 

המזכירה ניסתה להסביר בקול חנוק: "אני הסברתי לך, שכתוב במחשב שאת צריכה לשלם". המבוטחת ממשיכה ללעוג: "הדיבור שלה לא ברור". בשלב זה התערבה רופאה בקופה, פנתה אל המבוטחת כדי לברר לפשר כעסה וציינה בפניה: "אם משהו לא ברור תשאלי שוב, אבל אל תתבטאי בצורה כזאת מבישה". בסופו של דבר, האירוע הסתיים, אולם מהדברים החמורים שעולים בסרטון, עולה כי שוב מותקפים עובדי ציבור, שבסך הכל מילאו את תפקידם, ואירוע שכזה ראוי לכל גינוי וביקורת.

משירותי בריאות כללית נמסר: "אנו מוקיעים ומגלים אפס סובלנות לגבי כל גילוי אלימות מילולי או פיזי כלפי עובדינו. אנו תומכים ומלווים את העובדת שלנו. הבוקר הוגשה תלונה בנושא למשטרה בגין איומים והעלבת עובד ציבור".