הלם וצער כבד נפלו על שוחרי הספורט בפתח תקווה, עם היוודע דבר מותו של אגדת הספורט המקומית דוד פרטוש, כשנתיים וחצי אחרי מותו של אחיו מאיר. בגיל 69 בלבד, אחרי שהצליח לשרוד בעיות בריאותיות ולחזור לאיתנו, הכריע את פרטוש חיידק אלים בדמו. פרטוש נפטר אמש (רביעי) בחדר המיון של בית החולים בילינסון בעיר.

את דרכו בתחום הספורט החל פרטוש כשחקן מוביל בקבוצת הפועל פתח תקווה בכדוריד ונודע כאיש בעל הזריקה האימתנית שקרע את רשתות היריבים. בהמשך, אימן את הקבוצה הבוגרת ואת קבוצות מחלקת הנוער של המועדון. במקביל, סלל את דרכו לעבר קבוצת הכדורגל של המועדון, ובמשך יותר מ-40 שנה עמד בראש מערך האבטחה של המועדון. את אחיו מאיר הציב בשער הכניסה של השחקנים, ואילו הוא שימש אחראי על הסדרנים, עוד לפני שחברות אבטחה נכנסו לתמונה. הוא זה שהתנהל מול המשטרה, הציב את הסדרנים במקומם ודאג בקפדנות יתרה לשמור על הסדר.

בנוסף, שמר פרטוש לשמור על הקשר העמוק עם החברים שאהב והם אהבו אותו. במיוחד בקואופרטיב דן, שם נמנה על בכירי החברים והקיף את עצמו באוהבים רבים. איש שיחה יוצא דופן, שהרבה לבקר בבתי אבלים, לנחם, ואף עמל בצניעות רבה לשיפוץ ושיקום בית הכנסת שבו התפלל במשך שנים והיה מחברי הוועד שלו. הדאגה שלו לקהילה, לבני משפחתו בארץ ובחו"ל, הצורך לשמור ולשמר את הקשר והזיכרון הפנומנלי שלו לתאריכים ובעיקר למועדי אזכרות של אנשים שאיבד בדרך – כל אלה יחסרו מאוד למי שאהב אותו. 

פרטוש הותיר אחריו רעייה (לידיה), שלושה ילדים ושישה נכדים. הלווייתו תתקיים היום (חמישי) בשעה 13:00 בבית עלמין סגולה. יהי זכרו ברוך.