קבלו סיפור הזוי על מפקח בעירייה, עובד ציבור שמבקש סיוע מהמשטרה, והופך ממתלונן לחשוד. הסיפור מתחיל ביום ראשון השבוע, כשמפקח הבנייה מטעם העירייה ניגש לאתר בנייה בעיר, כדי להפסיק את עבודתם של פועלים באתר, שנגדו הוצא צו הפסקת עבודה מנהלי, החתום על ידי ראש העירייה ומהנדס העיר. 

מתלונות ותמונות שהעבירו תושבים לעירייה, עלה החשד להפרת הצו והמפקח נזעק למקום, במטרה להפסיק את העבודה כנדרש, על פי הוראות הצו. אחרי שטיפס לאחת הקומות העליונות ופגש בעובדים, נתגלע ויכוח בין הצדדים. כיוון שהמפקח, כך על פי התלונה שהגיש, חש מאוים, הוא הזעיק את המשטרה למקום וביקש סיוע למימוש הצו. השוטרים, ששמעו את דבריו הבהירו לצדדים כי עליהם לגשת למשטרה ולהגיש תלונה - כל אחד מטעמיו שלו.

ואכן כך היה. העובדים פעלו מהר יותר, הגיעו לתחנה מספר דקות לפני המפקח ועזבו את תחנת המשטרה בתום דקות בודדות, עוד לפני שהמפקח הגיש את תלונתו. כשהגיע המפקח לתחנה, הוא אולץ לטענתו להתעכב במשך יותר מארבע שעות עד שקיבל התייחסות. יצוין, כי מדובר בעובד ציבור. לאחר מכן מצא את עצמו נחקר באזהרה, כחשוד באיום על הפועלים, וזאת חרף סרטונים שהו בידי המשטרה ומהם לא נראה כי יש ראיות או חשדות לתקיפה מצדו, כפי שטענו העובדים.

בסופו של יום, התערב קצין מהתחנה, שהחליט לשחרר את המפקח בערבות עצמית, תוך שהוא אוסר עליו להתקרב לאתר או לעובדים בו במשך 15 יום. כלומר, הוצא צו הרחקה נגד אוכף החוק, מאותם אנשים שהפרו את החוק. התנהלות בלתי הגיונית של מערכת אכיפת החוק, ובעיקר היעדר שיתוף פעולה בין הרשות המקומית לזרוע אכיפת החוק. מהמשטרה נמסר: "הפקח נחקר בנוגע לאיומים והורחק מהמעורבים בלבד". 

יצוין, כי רק בעקבות התערבות "המקומון", שונה הצו ביום שני בבוקר, כך שהצו החדש חל רק על הרחקת המפקח מהעובדים, לא מהאתר. גורמים בעירייה זועמים: "איך רוצים שנפעל מול מפרי צווים? בסמכותו של מפקח לאיים על מפרי צו בצורה חוקית, במימוש הצו או בהפעלת סמכותו להוצאת צו שיפוטי, זה כל האיום. אם רוצים להגביל את העירייה בפעולות האכיפה שלה, והמשטרה מצדה לא עושה את העבודה הזאת ולא מגישה סיוע, לא ברור לאן נגיע".