בתום שלוש שנים וחצי בתפקידו כמנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה, מפנה לירון גולדנברג את מקומו לטובת משרה חדשה, לאחר שזכה במכרז לתפקיד משנה למנכ"ל קמפוס המרכז הרפואי רבין, הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון. בתפקידו, יהיה גולדנברג אחראי על תחום הבינוי והפיתוח, לרבות מימוש תוכנית האב וחזון בית החולים לעשור הקרוב.

גולדנברג, שהגיע לחברה לפיתוח פתח תקווה אחרי שכיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית בחדרה, הוביל את החברה לפיתוח לתחומים יזמיים חדשים, הגדיל את היקפי פעילותה ומיצב אותה כאחד התאגידים המובילים בארץ. בעירייה מציינים, כי בשנים האחרונות, יזמה החברה בשיתוף העירייה כמה פרויקטים משמעותיים ביותר לרווחת תושבי העיר. 

בין הפרויקטים להם היה גולדנברג שותף, מודל יזמות נדל"ן חדשני להקמת מרכזים מסחריים-קהילתיים משולבים, מיתוג אצטדיון שלמה ביטוח והפיכתו למרכז פנאי, בילוי ותרבות שוקק חיים, הפיכת האצטדיון לראשון בעולם בעל רשת פרטית 5G, הקמת מרכז חדשנות עולמי לפיתוח טכנולוגיות ספורט, חתימת הסכם ביצוע וקבלת תקציב להקמת מתחם תחבורתי בהיקף של 450 מיליון שקל, קידום התייעלות אנרגטית והובלת פתרונות בתחום התחבורה והחנייה החכמה והירוקה וביצוע מאות פרויקטי יזמות, פיתוח עסקי, בנייה ציבורית ותשתיות ברחבי העיר.

במסגרת תפקידו החדש, יהיה גולדנברג אחראי על תהליכי בינוי בהיקף של מאות מיליוני שקלים בשנה, ניהול הפעילות התשתיתית, הלוגיסטית, התפעולית והמנהלית בבתי החולים בילינסון והשרון וניהול כ-1,200 עובדים באופן ישיר ועקיף. את כניסתו לתפקידו החדש הוא יעשה במהלך החודשים הקרובים, ועד אז העירייה תפרסם מכרז למשרת מנכ"ל החברה לפיתוח, כדי שהמנכ"ל היוצא יעביר חפיפה למנכ"ל החדש.

גולדנברג: "אני מודה מקרב לב לראש העירייה רמי גרינברג על ההזדמנות שהעניק לי להיות חלק בהובלת, פיתוח וקידום העיר שאני כל כך אוהב. תודתי לחברי דירקטוריון החברה על הגיבוי והתמיכה, למנהלי ועובדי העירייה על שיתוף הפעולה ולמנהלי ועובדי החברה המסורים, שעבודתם המצוינת והמאומצת אפשרה לנו ליזום, לתכנן, לקדם, לבצע ולשרת נאמנה את תושבי העיר במגוון עצום של תחומים, במטרה לשפר את איכות חייהם ולהזניק את העיר ואת החברה קדימה".

גרינברג: "החברה לפיתוח העיר היא זרוע ביצועית חשובה ביותר, המסייעת לרשות לקדם פרויקטים רחבי היקף. לאחר תקופת עבודה משמעותית ופורייה, בה קודמו ויצאו לפועל עשרות פרויקטים בסיוע החברה לפיתוח, בחר לירון להמשיך בדרכו המקצועית, ואנו מודים לו על העשייה העשירה ומאחלים לו הצלחה רבה".