אירוע חמור הסתיים למרבה המזל בנס, עם פציעות קלות יחסית, לאחר שכלב תוקפני מסוג פיטבול מעורב, שהסתובב חופשי ברחוב ללא בעליו, תקף ביום ראשון בערב באכזריות נערה כבת 15 ברחוב פרנקפורטר בפתח תקווה וגרם לחתכים עמוקים ברגלה. רק בהתערבות שכנים, הסתיימה הדרמה מורטת העצבים ללא פגיעה חמורה יותר.

סמוך לשעה 21:15 בערב התהלכה הנערה בדרכה לביתה, כשלפתע החל לרדוף אחריה הכלב האימתני, התנפל עליה ונשך אותה ברגלה. הנערה ניסתה להימלט על נפשה, אך הכלב הצליח לנשוך אותה בעשרה מקומות שונים ברגלה וגרם לה לחתכים עמוקים ולדימום מאסיבי. בעקבות התקיפה, נפלה הנערה על המדרכה והגנה בחירוף נפש על ראשה, פניה וצווארה, מפחד שיתקוף אותה באזור הראש. לדברי אביה, "היא אמרה וידוי ושמע ישראל, כי חשבה שהיא עומדת למות. היא סיפרה לי בבכי, שהכלב רדף אחריה, וככל שניסתה לברוח, כך הוא נהיה אכזרי יותר". 

אימה של הנערה מוסיפה: "זה סיוט של ממש, סיטואציה של סרט אימה ברחוב.  שכנה שגרה בסמוך סיפרה לי, שהילדה ניסתה להימלט על נפשה ורצה מצד לצד, אבל הכלב היה חדור מטרה. הוא היה משוחרר, ללא רסן וללא רצועה או בעלים. כך סתם, כלב שהסתובב ברחוב ותקף באכזריות את בתי. היום אני עסוקה בלהודות שהוא לא נשך אותה בפנים, אבל באותם רגעים נוראיים, זה היה סיוט עבורה. אם לא היה לה מגף על הרגל, הכלב לא היה משאיר לה את הרגל, פשוט כך. השכנים מספרים דברים נוראיים על מה שהבת שלי עברה. זה נורא ואיום".

איפה היו הבעלים של הכלב?

"שאלה טובה. כנראה שבבית. בעלי הכלב ירד למטה בגלל ההמולה והתחיל לקלל ולצעוק, כך סיפרו לנו גורמי ההצלה ומד"א שהיו במקום. רק כשראה את החתכים העמוקים, הוא התחיל להתנצל ואחר כך גם שלח לנו הודעות. מקרה כזה אסור שיקרה בשום צורה. הבת שלי הייתה בטראומה, רעדה במשך שעות. כל הלילה היינו בבית החולים. היא בכתה, נאנקה מכאבים ובשבילה זה סיפור לא פשוט".

מה מצבה היום?

"יש לה עשרה קרעים ברגל ברמות שונות. הרגל מלאה בתפרים. היא הייתה בטוחה שהיא מסיימת את חייה, כי היא לא הצליחה לברוח מהלסתות של הכלב".

לאחר האירוע, פנתה האם למשרד הבריאות, דיווחה על האירוע והגישה תלונה במשטרה ובשירות הווטרינרי העירוני. "אני רוצה לדעת מה עושים עם הכלב ועם בעליו", היא אומרת. בעקבות התלונה, נפתחה חקירת משטרה בנושא. מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במקרה חמור, נגדו אנו מבצעים אכיפה בלתי מתפשרת. בתוך כך, בהתאם לדיווח שהתקבל על ידי משרד הבריאות, הגורמים בשירות הווטרינרי העירוני פעלו לאיתור הבעלים והכלב נלקח לתצפית בהתאם לחוק. יצויין כי מדובר בכלב פיטבול, גזע מסוכן שלא סורס כנדרש".