בעקבות הפרסום ב"המקומון פתח תקווה", הופסקה עבודתו של סגן מנהל אגף הפיקוח הרב-תכליתי בעירייה. אחרי שניתנה לו הזדמנות להודיע על סיום עבודתו וההצעה שהועברה אליו נדחתה על ידו, זומן המנהל הבכיר לשימוע, בסיומו הודיעו לו על ההחלטה להפסיק את עבודתו בעירייה לאלתר.

כזכור, חשפנו כאן לפני כחודש שהעובד נקלט בעבודה לאחר שזכה לכאורה במכרז לתפקיד סגן מנהל אגף הפיקוח הרב-תכליתי, למרות שהתמודד למשרה זו כשמתנהל נגדו הליך פלילי ועניינו נמצא בבירור דין בפרקליטות, בדרך להגשת כתב אישום נגדו.

העובד, שהומלץ בוועדת המכרזים על ידי אחד מחברי הוועדה, העלים מחברי הוועדה את העובדה שהודח מתפקידו בביטוח הלאומי, לאחר שנחשד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, וזאת במסגרת חקירה שהתנהלה על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ירושלים במשטרה ויחידת החקירות של הביטוח הלאומי.

במהלך החקירה עלה החשד, לפיו העובד הוציא מידע על מבוטחי הביטוח הלאומי ומסר את פרטיהם המלאים לחוקר פרטי בתמורה לקבלת שוחד כספי. במסגרת החקירה הודה החשוד בעבירות המיוחסות לו, אולם בהמשך כפר בחשדות נגדו ומעצרו הוארך בבית המשפט. לאחר שעניינו הועבר להחלטת הפרקליטות, התמודד העובד למכרז בעירייה והציג רזומה מכובד, למעט הפרשה שהועלמה והוסתרה מידיעת חברי הוועדה.

כאמור, בעקבות חשיפת המקומון, ניתנה לעובד האפשרות לסיים את עבודתו, אולם הוא דחה את ההצעה. בעקבות החלטתו, נותק העובד ממערכות המידע של העירייה ולעובדי אגף הפיקוח הרב תכליתי ניתנה הוראה שלא לשתף איתו פעולה. כשבוע לאחר מכן זומן העובד לשימוע ולאחריו הופסקה עבודתו. בימים אלה שוקל העובד  הגשת עתירה לבית הדין לעבודה כנגד העירייה.