יותר מ-950 עצי פרי בוגרים חולקו במהלך שעות הבוקר של יום שישי לתושבי רמת גן, במסגרת מבצע "אמץ עץ", שהתקיים בכניסה לספארי. לנוכח הביקוש הגבוה לעצים בשני סבבי החלוקה הקודמים – בט"ו בשבט ולפני כשבועיים, הוחלט על מבצע חלוקה נוסף לתושבי העיר.

לאחר המבצעים הקודמים לא נותרו במשתלה, המופעלת על ידי מתנדבים, עצים בוגרים. כדי לעמוד בביקוש, רכשה העירייה עצי הפרי ממשתלות. החלוקה נעשתה רק לתושבים שנרשמו מראש, ופקחים עירוניים עמדו בכניסה ובדקו את הנרשמים, מה שיצר לעתים עומסי תנועה. "זו הזדמנות לשתול בחצר עץ פרי בוגר, שהשווי שלו מאות שקלים", סיפר תושב שכונת רמת חן, שהגיע עם רכבו. היו גם כאלה שרכבו עם העץ שאותו קיבלו על אופניים. "לא היה לי רכב, אבל חשוב היה לי לקחת עץ ולשתול אותו בחצר הבניין", סיפר צעיר המתגורר במרכז העיר.

על המבצע פיקד מנהל פרויקט "אמץ עץ" יורם הירשלר, המבצע את תפקידו בהתנדבות, בדומה לשורת תפקידים התנדבותיים נוספים שלו בעיר, שבזכותם הוענק לו תואר יקיר העיר. לדבריו, לקראת מבצע החלוקה, הגיעו מהמשתלות מגוון עצי פרי, ביניהם עצי קלמנטינה, תפוז, פומלית, אשכולית, ליצ'י ומנגו.

במהלך החלוקה, הגיע למתחם גם ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, שאישר את המבצע הנוכחי, שכלל רכישת מאות עצי פרי. "עשרה מתנדבים הסבירו, עזרו ונתנו ייעוץ לתושבי העיר, וכולם היו מרוצים מאוד", ציין הירשלר בסיפוק. "צוות הפיקוח העירוני עשה עבודה נהדרת בכניסה למתחם, וזה תרם רבות להצלחת המבצע המושלם".