בטקס חגיגי, במעמד בכירים משירותי בריאות כללית ועיריית רמת גן, נפתחה מרפאת הגפן של כללית ברחוב ז'בוטינסקי 105. באירוע גזירת הסרט השתתפו ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, ממלא מקומו ומחזיק תיק הבריאות אדם קניגסברגר, יו"ר דירקטוריון כללית אלוף במיל' יוחנן לוקר, מנהלת מחוז דן פתח תקווה ד"ר יעל רייכנברג, ראש מערך החדשנות של כללית פרופ' רן בליצר, סמנכ"ל בתי חולים בכללית ד"ר אורלי ויינשטיין ובכירים בהנהלת מחוז דן פתח תקווה, מנהלי המרפאה, רופאים ואנשי צוותים רפואיים.

המרפאה החדשה, המתפרסת על כ-800 מ"ר, מעניקה שירותים רפואיים לתושבי שכונות הגפן, תל יהודה, החרוזים ושכונות סמוכות בצפון העיר. בין השירותים: רפואת משפחה, ילדים, נשים ורפואה יועצת. המרפאה מתמחה במענה רפואי לקהילת הלהט"ב ושירותי רפואה מרחוק.

"המרפאה החדשה מקפלת בתוכה את מיטב היכולות שכללית יודעת להעניק למטופליה", ציין יו"ר הדירקטוריון לוקר בדברי הברכה. "יש פה צוות צעיר ונמרץ, הטכנולוגיות החדישות משולבות עם רפואה איכותית במגוון תחומים, ושיתופי הפעולה של הצוות עם מומחי בית החולים בילינסון יוצרים שילוב מנצח, שיביא להצלחה ולמענה המיטבי למטופלות ולמטופלים".

ד"ר רייכנברג התייחסה לעבודה הקשה לקראת פתיחת המרפאה. "ארבע שנים של תכנון, ימים כלילות של עבודה לוגיסטית מורכבת ושל מאמצים להביא לכאן את טובי המומחים, הגיעו לכדי מימוש עם פתיחת מרפאת הגפן, שהיא מרפאת העתיד של כללית. אנחנו גאים להעמיד את השירותים שלנו לרשות אלפי תושבים המתגוררים בקרבת מקום ומאחלים לכולם בריאות איתנה".

שאמה הכהן התייחס בדבריו לשיתוף הפעולה עם כללית לאורך השנים, בדגש על תקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה. "עיריית רמת גן חרטה על דגלה את העיקרון של קידום אורח חיים בריא. העיר שלנו נמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה. רק השנה אוכלסו שתי שכונות חדשות ותוך שנתיים-שלוש יתווספו אליהן שש שכונות נוספות. אני מברך על פתיחתה של מרפאת הגפן. העירייה ואני נמשיך לקדם שיתופי פעולה עם כללית, כדי לקחת קדימה את הבריאות של תושבי העיר כולה".