נאווה רביבו, אימו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל, שנפל לפני כשלוש שנים במהלך פעילות מבצעית סמוך לג'נין, מצטרפת למערכת הפוליטית ברמת גן. רביבו תתמודד ברשימת "רמת גן שלנו", בראשות ליעד אילני, המתמודד בבחירות לראשות העירייה, שיתקיימו ב-31 באוקטובר. אילני הודיע, כי רביבו תוצב במקום בכיר ברשימה, אך הבהיר שהמיקום הסופי עדיין לא נקבע.

רביבו עסקה במשך כ-25 שנה בתחום החינוך. היא ייסדה וניהלה גן פרטי, שבו התחנכו מאות מילדי העיר. לפני כשלוש שנים, בעקבות מות בנה, סגרה את הגן ומאז היא עוסקת בהנצחתו, בין היתר, בהרצאות בבסיסי צה"ל, בתי ספר ומכינות לעידוד שירות משמעותי, ושותפות בפרויקטים חברתיים, כמו מיזם ההיכרויות "עמית לחיים".

"הפעילויות החברתיות הרבות עם אנשים נפלאים מרמת גן ומכל המדינה, בנוסף לימים הקשים שעוברים על העם שלנו, הביאו אותי להחלטה לפעול לקירוב לבבות ולאחדות בזירה המשפיעה של הפוליטיקה", אומרת רביבו. "המחשבה להשפיע כאן, בעיר בה אני גרה מזה שנים ארוכות, פגשה את האדם הנכון לקידום המטרות שלי, האדם הראוי לראשות העיר. בכוונתי לפעול בתחומי הקהילה, החינוך והשירותים החברתיים".

אילני: "בימים כה קשים של פילוג ושיסוי אח באחיו במדינה וגם אצלנו ברמת גן, נאווה היא סמל לכולם. החיבור שלה אליי ולדרך שלנו יסייע לקדם את האחדות, חיזוק הקשר וקירוב הלבבות בין הקהילות השונות ברמת גן".