שבוע הגאווה בגבעתיים יתקיים בתאריכים 11-15 ביוני ויכלול שלל אירועים, סדנאות, הרצאות ופעילויות לכל סוגי המשפחות ושכבות הגיל. החגיגות יוצאות לדרך שבועיים לאחר זכייתה של העיר במקום הראשון במדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב. זאת, בזכות השקעתה בקהילה המקומית בתחומי בריאות, חינוך, רווחה ותרבות. פרטים מלאים ורכישת כרטיסים באתר העירייה.

בין האירועים שיתקיימו בעיר: "אלו הם בני": הרצאה של אהובה סקעת, אמו של הראל סקעת, שתספר על התהליך שהמשפחה עוברת כשחבר משפחה יוצא מהארון, תוך התייחסות לסיפורה האישי. במקום יוצבו דוכני מידע בנושא רישום זוגיות. באירוע ישתתפו ראש עיריית גבעתיים רן קוניק וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הלהט"ב אור לי ניב. האירוע יתקיים ביום ראשון ה-11.6 בשעה 19:30 בגן רבקה. הכניסה חופשית.

ביום שלישי ה-13.6 בשעה 19:30 תתקיים במועדון הנסט סדנת קוקטיילים לבני 50 פלוס בעלות של 15 שקלים בלבד. ביום רביעי ה-14.6 בשעה 21:00 תתקיים בזיגל בר מסיבת גאווה עם מופע של Vogue Night TLV, מלכת הדראג טקילה קוסטר ודי.ג'יי אלמוג לבר. צ'ייסר ראשון על חשבון הבית. עלות: 20 שקל לכרטיס. 

ביום חמישי ה-15.6 בשעה 16:30 יתקיים ברחבת בית ראשונים הפנינג משפחות עם דוכני משחק ויצירה, עמדת איפור וקעקועים, ג'ימבורי, משחקי שולחן, דוכני יצירה ועוד. בנוסף, תתקיים במקום הצגת הילדים "המסע המופלא של קשת". הכניסה חופשית. באותו יום בשעה 19:00 יפעל מרכז נוער שז"ר מתחם גאווה לנוער. בתוכנית: הקרנת סרט גאה, דוכני פופקורן וגלידות, מכירת מאפים מדוכן "צבעוני וטבעוני" של בייקרי שז"ר ומכירת בגדי יד שנייה א-מגדריים. כספי המכירה יועברו לתרומה. גם כאן הכניסה חופשית.

ניב: "כמדי שנה, אנו חוגגים את שבוע הגאווה עם אירועים, פעילויות וסדנאות הפתוחים לקהל הרחב, מתוך רצון לחבר בין הקהילות השונות ולחנך לסובלנות וסולידריות כלפי האחר. בנוסף לאירועים המהנים והמושקעים, יתקיימו גם הרצאות במסגרת תנועות הנוער בעיר והכשרה ייעודית למנהלי אגפים".

רמת גן מציינת 100% סובלנות

חודש הגאווה הבינלאומי יצוין השנה ברמת גן בתאריכים 11-17 ביוני, בשבוע גדוש אירועים, ממסיבת בריכה דרך סיור לילה בספארי ועד אירוע גאווה מרכזי עם הופעות חיות ביום חמישי ה-15 ביוני. בסימן חגיגות המאה לעיר, יתקיים השנה שבוע הגאווה בסימן 100% סובלנות.

מהעירייה נמסר, כי העיר דוגלת באפס סובלנות להומופוביה ונמצאת בחוד החנית של העשייה למען הקהילה הגאה בעיר. היא אף זכתה לאחרונה במקום השני במדד הגאה של הרשויות המקומיות. בעיר נפתחה מרפאה גאה ואף נערך בעירייה טקס הכרה בנישואים של זוגות גאים.