חבר מועצת עיריית רמת גן אביהוא בן משה דורש לכנס בדחיפות את המועצה, כדי לדון במחירי הקייטנות הגבוהים לילדים בגני ילדים ובתי ספר בעיר, שלטענתו זינקו השנה. לדבריו, "בשנה שעברה ילדי הגנים שילמו במחזור הראשון של הקייטנה רק 666 ולכל תקופת החופש הגדול שילמו ההורים 1,998 שקל בלבד. השנה, לטענתו, ילדי הגנים ישלמו למחזור הראשון 1,540 שקל ולשלושה מחזורים ישלמו ההורים 4,600 שקל".

בן משה טוען עוד, כי אשתקד שילמו ההורים לקייטנות בתי הספר של החופש הגדול 666 שקל בלבד ולמחזור השני, לתקופה של חמישה ימים, שילמו ההורים עוד 333 שקל, וגם עבורם מחירי הקייטנות זינקו השנה. לא ברור מהיכן שאב בן משה את הנתונים, שכן העירייה טרם פרסמה את מחירי הקייטנות לתושבים. למרות זאת, בן משה יזם עצומת מחאה של הורים, בדרישה להפחית את מחירי הקייטנות שבאחריות מפעלי בית עמנואל.

בתגובה, מסר בכיר בעירייה כי נעשים ניסיונות להביא להפחתת העלויות הכספיות של הקייטנות ומתקיימים בנושא דיונים קדחתניים. ראש העירייה כרמל שאמה הכהן הוסיף: "נחשב ונציע את המחיר המשוקלל הזול בישראל. מחיר המטרה שלנו יהיה הנמוך ביותר בקרב הערים שלא מקבלות סבסוד מוגדל לקייטנות מהממשלה, ויכלול הנחה לילד שני, הנחה כפולה לילד שלישי וחינם לילד רביעי והלאה. הסבסוד העירוני של רמת גן יהיה הגבוה בישראל".

שאמה הכהן פנה בנושא גם להורים: "הקשיבו רק לנו ולנתונים המקוריים, לפני שאתם בודקים בעצמכם. אנחנו בתקופת בחירות, ולעסקנים הפוליטיים יש אינטרס הפוך משלנו. אנחנו מתאמצים למצוא פתרונות".