לאחר הסערה שפרצה, על רקע טענות למחירים גבוהים של הקייטנות העירוניות ברמת גן, הודיעה העירייה, כי בשיתוף עם מפעלי בית עמנואל, הקייטנות יסובסדו ויוזלו השנה. "הבטחנו מהרגע הראשון שנעשה כל מאמץ לגייס תקציב להוזלה נוספת, והצלחנו להוזיל משמעותית את מחירי הקייטנות", ציין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.

בעקבות דיונים קדחתניים שהתקיימו בשבוע שעבר, נקבעו מחירי הקייטנות שיופעלו על ידי מפעלי בית עמנואל ובסבסוד עירוני. בקייטנות הגנים, במחזור הראשון, יום מלא יעלה 799 שקל (בוקר 450 שקל וצהרון 349 שקל). במחזור השני, יום מלא יעלה 899 שקל (בוקר 587 שקל וצהרון 312 שקל). במחזור השלישי, יום מלא יעלה 1,299 שקל (בוקר 843 שקל וצהרון 456 שקל). בקייטנות בתי הספר, במחזור הראשון יום מלא יעלה 799 שקל (בוקר 450 שקל וצהרון 349 שקל). במחזור השני, יום מלא יעלה רק 450 שקל (בוקר 293 שקל וצהרון 156 שקל).

בנוסף, הודיעה העירייה כי הוגדלו הנחות אחים ואחיות על המחזור השלישי בגני הילדים, לרושמים לשני המחזורים יותר מילד אחד. נקבע, כי עבור אח, ההנחה תהיה בהיקף של 30% ואח נוסף – 50% הנחה למחזור השלישי בלבד. עוד נקבע, כי הנחת האחים על שני המחזורים הראשונים של הקייטנות תהיה בשיעור של 10%.

בנוסף, יוגדל תקציב ועדת ההנחות, בניסיון לתת מענה פרטני למי שיגיש בקשה להנחה מיוחדת. למקבלי שירות באגף הרווחה, לאחר ההנחה יינתן סבסוד נוסף, שיכול להגיע עד ל-690 שקל. כמו כן, בחודש אוגוסט יבלו כ-150 ילדים בקייטנה ייחודית וישלמו 200 שקל בלבד.

בנוסף, הודיעה העירייה על סבסוד מחנות הקיץ של תנועות הצופים ובני עקיבא, להן יינתן סבסוד בסך 300 שקל לילד. בתנועות מכבי, הנוער העובד והלומד וסיירת קק"ל, הסבסוד יעמוד על 400 שקל לילד. בתנועת כנפיים של קרמבו הסבסוד יהיה הגבוה ביותר ויעמוד על 500 שקל לילד. "רמת גן היא העיר עם שיעור ההשתתפות הגבוה בארץ בתנועות הנוער. היא גם העיר היחידה שמסבסדת את דמי הרישום השנתיים לכל ילד בכל תנועה שהוא חפץ בה", ציין שאמה הכהן. "אנחנו העיר שמעבירה את תקציב תמיכה שנתי לתנועות הנוער, שהוא הגדול בישראל".