במסגרת האירועים לציון 100 שנים להיווסדה של רמת גן, השיק מוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי "רואים את התמונה הגדולה – The Bigger Picture" – תערוכת צילומים משותפת של הספארי ברמת גן וגן החיות בפיניקס אריזונה שבארצות הברית. 

פיניקס ורמת גן הן ערים תאומות מאז שנת 2005. בכנס מיוחד לציון 100 שנים לעיר שנערך לאחרונה, הגיעו משלחות משש ערים תאומות ברחבי העולם. במסגרת הכנס הושקה התערוכה החדשה, אותה אצרה ניב נודלמן. בתערוכה מוצגים יותר מ-30 צילומים מרגשים של בעלי חיים וצוותי המטפלים בהם מהספארי ברמת גן ומגן החיות בפיניקס, כשהמשותף הוא הקשר החזק בין אנשים לחיות בר, בכל העולם ובכל שפה.

גני החיות השוכנים בשתי הערים בחרו למקד את עדשת המצלמה בקשר המאחד בין כולנו ולתת מקום גם לבני האדם וגם לחיות הבר באלבום התמונות המשפחתי הגדול של החיים בכדור הארץ. על אף המרחק הרב בין שתי הערים, ולעתים גם בינינו לבין חיות הבר, אנו חולקים את אותו הבית, ולכולנו השפעה על ההווה ועל העתיד המשותף לנו.

בתערוכה הייחודית מוצגים, בין היתר, צילומי פורטרט של קופים משני גני החיות, דרכם ניתן לעסוק בהבעות הפנים וביכולת שלנו להבין מה הם מרגישים. בנוסף, מוצגים צילומים כמעט זהים של טיגריסים משני גני החיות, שאומנם נראים דומים, אך הם בעלי גנטיקה שונה. בבסיס שיתוף הפעולה, עומד הקשר בין גני החיות השייכים לארגונים בינלאומיים שעוסקים בחזון משותף ובעשייה משמעותית לטובת שימור מינים המצויים בסכנת הכחדה, והבטחת  מרחב גנטי שיסייע לשמור על חיות הבר בעולם.

התערוכה מוצגת במוזיאון האדם והחי במהלך החודש, ואת חלק מבעלי החיים המצולמים ניתן אף לפגוש מקרוב במתחם הספארי הסמוך. במקביל, במוזיאון מוצגת גם תערוכת "איזה פחד", המנסה לשרטט קווים לדמותו של הפחד האנושי הקדום מבעלי חיים, בעבר ובהווה. זאת, באמצעות נקודת מבט מדעית, תרבותית ואומנותית. כרטיס למוזיאון כולל את כל התערוכות המוצגות במקום.