חדר פעילות חדש לתנועת הנוער כנפיים של קרמבו נחנך במרכז הקהילתי שז"ר, לזכרה של תושבת העיר גלי בללי ז"ל. החדר הייחודי ישמש לטובת פעילות התנועה ובשאר הזמן ישמש לצרכים קהילתיים שונים. 

לפני כחמש שנים, ב-26 באפריל 2018, אירע האסון של מכינת בני ציון בנחל צפית, בו נספו עשרה בני נוער, בהם גלי בללי ז"ל, תלמידת כיתה י"ב בתיכון שמעון בן צבי, שהדריכה בתנועת הצופים וריכזה במשך שנתיים את סניף תנועת כנפיים של קרמבו בגבעתיים. גלי זכורה כנערה ערכית וייחודית, שעסקה בהתנדבות ונתינה לזולת. היא עמדה להצטרף למכינה קדם צבאית מתוך רצון להמשיך את דרכה הערכית ותרומתה לחברה. 

"החדר של גלי", שישמש את חניכי התנועה, נתרם על ידי נינה אקר ז"ל, שנפטרה לפני כשנתיים. לפני מותה, ביקשה לתרום חלק מהירושה שלה, לטובת הנצחתה של גלי במסגרת תנועת הנוער כנפיים של קרמבו. בבת דמארי מוהבן, תושבת העיר וחברה של משפחת בללי, יצרה את החיבור בין המשפחה לאקר, ששמעה על פעילותה הערכית גלי ועל האסון הכבד, והחליטה להקדיש חלק מצוואתה לשימור זכרה.

שיפוץ החדר נעשה במסגרת שיתוף פעולה בין עיריית גבעתיים, עמותת קהילתיים, תנועת כנפיים של קרמבו ומשפחת בללי. הוריה של גלי בחרו להקים את החדר במרכז הקהילתי שז"ר, מרחב בו נהגה לשהות בילדותה, במטרה לחבר את החדר לקהילה ולשכונה. 

באירוע נכחו הוריה של גלי אתי ואייל בללי, ראש העירייה רן קוניק מנכ"ל עמותת קהילתיים שרון אבן טוב, מנכ"לית כנפיים של קרמבו טליה הראל, עובדי עירייה וחבריה של גלי מתנועת הנוער. הנוכחים שיתפו בזיכרונות על אודות גלי, ומרגש במיוחד היה משפט שאמרה אחת החניכות בתנועה שהייתה בכיתה ז', בעת שגלי ריכזה את הסניף, כששיתפה שמרגש אותה שחונכים עכשיו מקום לזכרה של גלי, שראתה את הילדים ותמיד נתנה להם מקום.

"זכות עבורנו להנציח את גלי בללי היקרה בחלל ייעודי השייך לתנועת הנוער כנפיים של קרמבו, אליה היא השתייכה ואהבה כל כך", ציין קוניק. "ההנצחה הזו מרגשת במיוחד, מפני שהיא תואמת לאופיה הצנוע והייחודי של גלי. אני רוצה להודות לכל הגורמים המעורבים - להוריה של גלי, לעו״ד בבת דמארי, לעמותת קהילתיים ולתנועת הנוער כנפיים של קרמבו, על עבודה מקצועית ועל שהצלחתם להביא לידי ביטוי את גלי בחלל זה".