עוד לא נרשמתם לקייטנה? זה אמיתי לגמרי. חברת הלן דורון המתמחה בלימודי אנגלית לילדים תפעיל בחופש הגדול קייטנות ללימודי אנגלית בשיתוף מפעלי בית עמנואל לילדים העולים לכיתות ה' עד ח' במחיר מוזל של 399 שקלים בלבד. 

הקייטנה תתקיים בין התאריכים 9-20 ביולי בין השעות 9:00-13:00 בבתי הספר התיכוניים "בליך" ו"אהל שם" ברמת גן ותתמקד בלמידת השפה האנגלית בקבוצות קטנות, לפי גילאים.  בנוסף תכלול הקייטנה שני ימי כיף ספורטיביים במתחמי ספורט מובילים וסדנת רדיו ייחודית באנגלית לשדרן הצעיר, בהדרכת השדרן הוותיק ריצ'רד פרידמן (בעברו מנהל המוזיקה ושדרן של רדיו "קול רגע"  וכיום מנהל תחנת הרדיו של הלן דורון לבני נוער TeenBuzz Radio). המשתתפים יתנסו בהכנה, הפקה, עריכה, כתיבת תכנים ושידור ברדיו צעיר ובועט באנגלית.

סדנת רדיו באנגלית לשדרן הצעיר. קייטנת הלן דורון (צילום: יחצ)
סדנת רדיו באנגלית לשדרן הצעיר. קייטנת הלן דורון (צילום: יחצ)

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה מסרה: "נוכח ההצלחה של קייטנת האנגלית בשנה שעברה, החלטנו לפתוח אותה גם השנה. הילדים מקבלים את חוויית החינוך הטובה ביותר שניתן בתחום האנגלית, הם  מחזקים את יכולות השפה שלהם בדרך מהנה וכיפית ובכך מתחזק גם הביטחון העצמי בדיבור".

הקייטנה תשים דגש על לימוד אנגלית מדוברת בשיטת הלן דורון, ותועבר אך ורק בשפה האנגלית על-ידי צוות מדריכים ומורים דוברי השפה. התלמידים שישתתפו יחזקו את מיומנויות הדיבור, הקריאה והכתיבה בצורה שונה הנהוגה בבתי הספר, וכך יפתחו וישפרו את האנגלית שלהם.

בימים אלו מגייסת חברת הלן דורון כ- 50 מורים לשפה האנגלית לקייטנות וכהערכות לשנת הלימודים הבאה.   

הקייטנה תתקיים בבתי הספר "בליך" ו"אהל שם" ברמת גן. פרטים והרשמה במפעלי בית עמנואל

להתחבר ללימוד השפה האנגלית בצורה שונה וחווייתית. קייטנת אנגלית הלן דורון (צילום: יחצ)
להתחבר ללימוד השפה האנגלית בצורה שונה וחווייתית. קייטנת אנגלית הלן דורון (צילום: יחצ)