בניסיון לסייע לבעלי עסקים במתחם כורזין, הוחלט בעיריית גבעתיים ובחברה העירונית יעד על חניה חופשית ללא תשלום בחניון העירוני הצמוד לבית העירייה - מיום חמישי בשעה 17:00 ועד ליום ראשון בשעה 7:30. החניון יהיה בתשלום בכל ימות השבוע עד השעה 17:00. לאחר השעה 17:00 החניון יהיה פתוח לכולם עד למחרת ב-7:30. 

לדברי המשנה לראש העירייה ויו"ר החברה העירונית יעד מושיק גולדשטיין, שיזם את ביטול התשלום בסופי השבוע, "זה יעודד הגעת לקוחות לעסקים במתחם כורזין, יסייע משמעותית לבעלי עסקים במתחם ויאפשר ליותר לקוחות לפקוד את דרום העיר. בנוסף, החניון יקל על דיירים באזור, כיוון שהוא ישחרר מקומות חניה בכחול-לבן ברחובות הרצוג ומשמר הירדן".

גולדשטיין הוסיף, כי המהלך התאפשר אחרי שבועות ארוכים של דיונים עם בעלי עסקים במתחם כורזין, שהעלו שורת נושאים עמם הם מתמודדים, בין היתר בעיית החניה, שמונעת מהם למשוך לקוחות מחוץ לגבעתיים. לדבריו, "המהלך הזה מצטרף לשדרוג המשמעותי שעברו חניוני העירייה, המנוהלים על ידי החברה העירונית יעד, ששודרגו והפכו לאחרונה לאוטומטיים. אני גאה להוביל את הסיוע לבעלי העסקים בעיר, ללקוחות ולתושבים, ומקווה שזו רק ההתחלה".