ארבע עמדות ראשונות לטעינת רכבים חשמליים נחנכו ברחובות תובל והיצירה במתחם בורסת היהלומים ברמת גן. בכל אחד מהאתרים, יש עמדת טעינה מהירה ועמדת טעינה רגילה. בעתיד הקרוב יתווספו 17 אתרים נוספים ברחבי העיר, שבהם יפעלו 24 עמדות טעינה.

"שימוש ברכבים חשמליים יביא להפחתה בזיהום האוויר והרעש ברחבי העיר", מציינים בעירייה. "המהלך יתרום לרווחת התושבים והמבקרים בעיר. אני משוכנע שמהלך יוסיף למיצובה של העיר כמרכזית ומובילת דרך בישראל גם בתחום חשוב זה", ציין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.

בשנים הקרובות צפויים להתווסף לשוק הרכב הישראלי עשרות אלפי רכבים חשמליים, במקביל למגמה בעולם. על פי ההערכות, מרבית בעלי הרכבים החשמליים יבחרו לטעון אותם במקום מגוריהם או במקום העבודה. השימוש והתשלום בעמדות הטעינה החדשות ברמת גן יבוצע באמצעות שבב ייעודי או אפליקציה (EV-Edge או פנגו), שמציגות את עמדות הטעינה הקרובות לפי מיקום המשתמש, הספק הטעינה וזמינות העמדות, ומאפשרות את הביצוע התשלום בנוחות ובמהירות.

לדברי מנכ"ל מילגםEV-Edge  טומי דויטש, ״מדובר בעמדות אסטרטגיות עבורנו. רמת גן, שמונה יותר מ-170 אלף תושבים, ושמגיעים אליה עוד עשרות אלפי אנשים מדי יום, היא נדבך משמעותי ברשת הטעינה שלנו. עמדות הטעינה ישרתו תושבים ומבקרים רבים ויסייעו בהאצת חדירת הרכב החשמלי לישראל".